بیان توانایی اوقاف در ایام محرم و از زبان مدیر کل:
به گزارش تابناک سمنان: تدینی مدیرکل اوقاف سمنان گفت طرح بصیرت عاشورایی در سطح استان در امامزادگان و بقاع متبرکه برگزار می شود.
کد خبر: ۸۹۲۳۰۵
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۴ 26 August 2020

حدیث روز| تأثیر لقمۀ حرام در ماجرای کربلا- اخبار فرهنگی تسنیم - Tasnim

مدیرکل اوقاف استان سمنان صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران به میزبانی اوقاف استان سمنان با بیان اینکه اجرای طرح بصیرت عاشورایی در سطح استان انجام می‌شود، بیان کرد: ۶۰ روحانی و مبلغ در این طرح با اوقاف همکاری می‌کنند.

حجت‌الاسلام اسماعیل تدینی درباره بصیرت عاشورایی در سطح استان سمنان افزود: تاکنون ۳۱ نفر از این مبلغان دینی و روحانی در برنامه‌های محرم حضور یافته و با سخنرانی مذهبی در کنار رعایت مسائل بهداشتی و پروتکل‌های حفاظتی اقدامات ترویجی و تبلیغی را صورت داده‌اند.

وی با بیان اینکه ایراد سخنرانی و اجرای برنامه فرهنگی در زمره اقدامات روحانیان در این طرح است، تاکید کرد: مابقی روحانیان به‌کارگیری شده در اجرای طرح بصیرت عاشورایی سال جاری به دلیل شرایط موجود در فضاهای ایجادشده بر بستر فضای مجازی فعالیت دارند.

تدینی با اشاره به برنامه‌های طرح بصیرت عاشورایی با حضور اقشار مختلف در امامزادگان و بقاع متبرکه طی سال‌های قبل، افزود: در سال جاری به واسطه شرایط ویژه‌ای که در جامعه حاکم است، برنامه‌ریزی‌هایی صورت گرفته تا بخشی از فعالیت‌ها بر بستر فضای مجازی و بدون حضور مردم برگزار شود.

وی با بیان اینکه از آغاز سال ۹۹ تاکنون چهار مرحله طرح توسط اوقاف استان سمنان اجرا شده است، تاکید کرد: برنامه‌های آرامش بهاری، ضیافت الهی، نشاط معنوی و بصیرت عاشورایی با همکاری ۱۴۷ مبلغ دینی و روحانی در سطح استان برگزار شده است.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار