از عاشورا تا اربعین؛
به گزارش تابناک سمنان: میثم قدس پور دبیر سوگواره مهر محرم از گشایش نمایشگاه سوگواره از عاشورا تا اربعین در سمنان خبر داد و گفت: این نمایشگاه به مدت شش شب در حاشیه میدان ولایت سمنان پذیرای علاقمندان است.
کد خبر: ۸۹۴۴۹۷
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۳ 01 September 2020

نمایشگاه سوگواره «از عاشورا تا اربعین» در سمنان گشایش یافت - نکس رسانه

دبیر سوگواره مهر محرم در جمع خبرنگاران به میزبانی محل نمایشگاه سوگواره از عاشورا تا اربعین در میدان ولایت سمنان، با بیان اینکه این رویداد فرهنگی و مذهبی به مدت شش شب پذیرای علاقمندان است، بیان کرد: در این رویداد تابلو عکس‌هایی از آئین‌های عاشورایی و اربعین در سمنان و همچنین مراسم اربعین کشور عراق به نمایش گذاشته شده است.

میثم قدس پور با بیان اینکه آثار فرهنگی، هنری و آئین دینی سه موضوع اصلی آثار این نمایشگاه هستند، گفت: ۴۰ قطعه عکس از تولیدات این سوگواره در محرم سال گذشته در این نمایشگاه به نمایش گذاشته شده است.

قدس پور با بیان اینکه تصاویر به نمایش گذاشته در این نمایشگاه غالباً برگزیده‌های سوگواره‌هایی مانند مهر محرم هستند، تاکید کرد: هدف این نمایشگاه ترویج فرهنگ عاشورایی و آئین‌های مرتبط با محرم و اربعین است.

وی در پایان  با بیان اینکه نمایشگاه سوگواره «از عاشورا تا اربعین» با همکاری مهر محرم، موکب لبیک یا حسین (ع)  سپاه پاسداران سمنان و سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری سمنان برپا شده است.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار