با هدف سوق دادن جوانان به مطالعه؛
به گزارش تابناک سمنان: نبی‌الله خدابخشی مدیرکل کانون پرورش فکری سمنان بابیان اینکه سوق دادن کودکان و نوجوانان به سمت مطالعه از اهداف این نهاد است، گفت: هشت هزار جلد کتاب به کتابخانه کانون پرورش فکری استان سمنان افزوده شد.
کد خبر: ۸۹۷۳۶۴
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۴ 09 September 2020

امضای تفاهم نامه کمیته امداد و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اصفهان

مدیرکل کانون پرورش فکری سمنان ظهر چهارشنبه در جلسه کارگروه اجتماعی، فرهنگی، سلامت وزنان و خانواده استان به میزبانی سالن یادگار امام استانداری سمنان ضمن بیان اینکه طی ماه‌های گذشته هشت هزار و ۵۰۰ جلد کتاب به کتابخانه‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اضافه‌شده است، ابراز داشت: تلاش شد تا در موقعیت بیماری کرونا اهداف کانون یعنی سوق دادن کودکان و نوجوانان به سمت مطالعه پررنگ شود.

وی بابیان اینکه به فرموده رهبر معظم انقلاب، برای آموزش کودکان و نوجوان استفاده از ادبیات فارسی و هنر دارای جایگاه ویژه است، ابراز داشت: در کانون به این دو مقوله تمرکز ویژه شده است که افزوده شدن کتاب‌ها بخشی از آن را شامل می‌شود.

نبی‌الله خدابخشی بابیان اینکه طی سال گذشته افزون بر ۱۳۶ هزار جلد کتاب از کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان به امانت برده شده است، افزود: البته باید گفت این آمار در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته آن ۱۰ درصد افزایش یافت که این خود شایان تقدیر است.

خدابخشی ضمن بیان اینکه ۱۵ مرکز هنری و فرهنگی ثابت در استان سمنان فعال است، در ادامه تصریح کرد: علاوه بر این موارد پنج مرکز روستایی، یک مرکز سیّار شهری، دو مرکز پستی و دو مرکز فراگیر در استان سمنان فعالیت دارند.

وی افزود: بر اساس آمار ۵۳ هزار و ۲۸۴ نفر در مراکز فرهنگی و هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان عضو هستند که پر کردن اوقات فراغت این تعداد با انواع برنامه‌های مختلف فرهنگی و هنری در دستور کار قرار دارد.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار