در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان؛
به گزارش تابناک سمنان: علیرضا شریفی‌نژاد معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان گفت: همکاری مدیران دستگاه‌های اجرایی با تولیدکنندگان و صنعتگران استان سمنان برای تحقق شعار سال و جهش تولید افزایش یابد.
کد خبر: ۹۰۶۵۵۸
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۶ 05 October 2020
علیرضا شریفی نژاد Archives - پایگاه خبری گازرسان
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان روز یکشنبه در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان سمنان در سالن جلسات فرمانداری سرخه افزود: مشکلات واحد‌های صنعتی و تولیدی استان به صورت موردی و با تلاش مضاعف دستگاه‌های اجرایی و فرمانداران محترم برطرف شود.
وی خاطر نشان کرد: تعامل و هماهنگی مدیران دستگاه‌های اجرایی با صنعتگران برای رونق کسب و کار با برگزاری نشست‌های متعدد و تعیین ساز و کار برای رفع مشکلات افزایش یابد.
علیرضا شریفی نژاد اضافه کرد: تحریم و فشار‌های خارجی مشکلاتی را برای بخش تولید و صنعت کشور بوجود آورده است، اما با هماهنگی و تعیین ساز و کار مشخص می‌توان با وجود دغدغه‌های موجود در کشور برای رونق کسب و کار اقدام کرد.
شریفی نژاد گفت: اجرای طرح‌های اقتصادی و توسعه‌ای در بخش صنعت استان سمنان بسیار ارزشمند است و دستگاه‌های اجرایی نهایت همکاری را برای توسعه بخش تولید استان به کار گیرند.
لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:
اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار