اصرار بر یک طرح کم اثر:
به گزارش تابناک سمنان: معاون نظارت و بازرسی سازمان صمت استان سمنان بدون اشاره به اثر بخشی مکانیزم های کنترلی فعلی گفت: مقابله با گران‌فروشی در دستور کار است!
کد خبر: ۹۲۴۳۸۰
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۲ 15 December 2020

نگران شب یلدا هستم

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان بابیان صبح سه‌شنبه در گفتگو با خبرنگاران به میزبانی سازمان صمت استان سمنان بدون اشاره به اثر بخشی مکانیزم های کنترلی فعلی گفت، اظهار داشت: در آستانه شب یلدا برخی از کالا و خدمات مرسوم این ایام تحت تأثیر نوسانات قیمت قرار می‌گیرد.

وی بابیان اینکه واحدهای عرضه کالاهایی از قبیل آجیل و خشکبار، میوه و تره‌بار و شیرینی در اولویت گشت‌های نظارتی قرار دارند، تصریح کرد: پایش و رصد بازار در راستای جلوگیری از کمبود اقلام ضروری به‌صورت مداوم توسط بازرسان انجام می‌شود.

مهدی یحیایی مقابله با گران‌فروشی و افزایش بی‌رویه قیمت‌ها را در دستور کار دانست و افزود: نظارت بر بازار شب یلدا در این ایام از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و برای جلوگیری از سؤ استفاده‌های احتمالی برخی افراد سودجو نظارت و بازرسی صنفی تشدید می‌شود.

یحیایی بابیان اینکه عموم شهروندان می‌توانند در اجرای این طرح مشارکت داشته باشند، گفت: نصب نرخ نامه و عرضه محصولات باقیمت مناسب باید در دستور کار فروشندگان و فعالان صنفی قرار گیرد.

وی اضافه کرد: شهروندان استان سمنان در صورت مشاهده هرگونه تخلف می‌توانند مراتب را با شماره ۱۲۴ سامانه ستاد خبری سازمان صمت گزارش کنند.

تابناک با توجه به درخواست های مردم از این مسئول محترم درخوست می کند اثر بخشی اقدامات قبلی طرح های نظارت را بصورت شفاف بیان کند و در آخر به سوال پاسخ دهد که اگر این روش نتیجه داشت آیا شاهد این همه افزایش بی رویه قیمت ها بودیم؟

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار