"آیا فیلم‌های فجر در اصفهان اکران می‌شود؟" یا "اکران نوروزی همان اکران فیلم‌های فجر است؟"
کد خبر: ۹۳۹۱
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۰ 02 March 2015
به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، سید محسن طباطبایی در دیدار سینماگران استان با استاندار در اواخر بهمن ماه سال جاری به برگزار نشدن جشنواره فجر در اصفهان اشاره کرده بود.

او در این نشست گفته بود که اصفهان همواره اولین استان پس از تهران در اکران فجر بود، اما امسال بر خلاف سال‌های گذشته به هزاران دلیل این جشنواره به اصفهان نیامد.

رییس هیئت‌مدیره انجمن سینماگران استان اصفهان نیز گفته بود که تصمیم گرفتیم پنج فیلم مهم و برتر این جشنواره را در اسفندماه به اصفهان بیاوریم و یک هفته فیلم به بهانه اکران این فیلم‌ها در اصفهان برگزار کنیم.

اما حالا که در اواسط اسفندماه قرا گرفته‌ایم منصور نورپور، رییس اتحادیه سینماداران استان اصفهان حرف دیگری می‌زند.

او ابتدا در پاسخ به این پرسش که آیا طبق قراری که بود، پنج فیلم برتر از جشنواره فیلم فجر در اصفهان اکران می‌شود یا خیر؟، می‌گوید: هنوز مشخص نیست که چه فیلم‌هایی و چه زمانی اکران می‌شود. هنوز این موضوع از طرف مرکز مشخص نشده و قرار است تا دو روز دیگر فیلم‌های اکران نوروزی اعلام شود.

رییس اتحادیه سینماداران استان اصفهان می‌افزاید: هیچ سینمایی، اکران فیلم به صورت یک هفته‌ای ندارد.

او با بیان اینکه حتی هنوز مشخص نیست چه فیلم‌هایی برای اکران، اعلام خواهند شد، می‌گوید: به محض اعلام پنج فیلم از سوی مرکز به اصفهان، فیلم‌ها به صورت همزمان در پنج سینمای اصفهان اکران می‌شوند.

رییس اتحادیه سینماداران استان اصفهان ادامه می‌دهد: فیلم‌های اکران نوروزی از یک هفته قبل از شروع سال جدید بر روی پرده سینماهای اصفهان قرار خواهند گرفت.

به گزارش ایسنا، با یک حساب سرانگشتی می‌شود برداشت کرد که فیلم‌های اکرانی نوروز همان فیلم‌های برتر جشنواره فجر خواهد بود. چرا که از یک طرف اکران فیلم‌ها از یک هفته قبل از شروع سال جدید (22 اسفند ماه) آغاز می‌شود، از طرفی تا چند روز دیگر (حداکثر تا پنجشنبه 14 اسفندماه) مشخص می‌شود که سینماها چه فیلم‌هایی را اکران کنند. در این میان می‌ماند حدود یک هفته، از طرفی نیز رییس اتحادیه سینماداران استان اصفهان گفته که هیچ سینمایی اکران یک هفته‌ای نخواهد داشت! حالا با این تفاسیر "آیا فیلم‌های فجر در اصفهان اکران می‌شود؟" یا "اکران نوروزی همان اکران فیلم‌های فجر است؟"
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار