جنگ تمام عیار افتصادی؛
تابناک سمنان: حجت الاسلام عباس عبدالهی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان با بیان اینکه حمایت وتقویت زیرساخت‌های اقتصادی یکی از عوامل تحقق شعار سال است، گفت: رسالت شبکه تبلیغی دراین راه‌، انگیزه‌سازی و ایجاد وحدت خواهد بود.
کد خبر: ۹۵۰۷۰۷
تاریخ انتشار: ۰۳ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۵ 23 March 2021

 

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان صبح سه‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران استان سمنان به صورت مجازی، ضمن اشاره به شعار سال یعنی «تولید، پشتیبانی و مانع زدایی»، بیان کرد: امروز ایران اسلامی با دشوارترین تحریم‌ها و فشارهای اقتصادی روبرو است و دلیل آن نیز قیام استقلال‌طلبانه ملت بزرگ ایران به رهبری امام خمینی (ره) محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه آخرین حربه‌ای که دشمنان استقلال و پیشرفت این کشور الگوساز در انقلاب‌های استقلال‌طلبانه جهان معاصر به آن دست زده‌اند، تنگه اقتصادی است، ادامه داد: رهبر معظم انقلاب اسلامی چند سال پیش از تقابل اقتصادی ملت ایران به عنوان «جنگ اقتصادی» یاد کردند و کارشناسانی که امروز مناسبات اقتصادی جهان سلطه را با ایران اسلامی رصد می‌کنند، تصدیق می‌کنند که ما در یک جنگ تمام عیار و در حوزه اقتصاد قرار داریم.

حجت الاسلام عباس عبدالهی با بیان اینکه اگر کشورمان قرار بود مانند گذشته وابسته بیگانگان باشد این همه فشار را تحمل نمی‌کرد، افزود: خدا را شاکریم که ظرفیت‌های فرهنگی ایرانی اسلامی ما و اعتقادات عمیق ملت ایران و همت عالی مردم متدین و ولایتمدار، سبب شده تا بتوانیم بر تمام موانع پیروز شویم.

عبدالهی افزود: همانطور که در دوران دفاع مقدس در حوزه نظامی با بسیج کردن تمام مردم و امکانات حول محور ولایت و همگرایی ملی‌مان توانستیم مقابل بیش از ۴۰ کشور دنیا که مستقیم و غیر مستقیم با ما در جنگ بودند، پیروز شویم، امروز هم در جنگ اقتصادی می‌توانیم به شرط همت و رصد دقیق مسئله‌ها و همگرایی بر محور ولایت، پیروز باشیم.

وی با بیان اینکه انتخاب شعارهای اقتصادی در سال‌های اخیر برای شعارهای سال از سوی رهبر حکیم انقلاب، یک مقوله تشریفاتی نیست، اضافه کرد: انتخاب شعار سال، یک رهنمود مدیریتی از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی در راستای انگیزه افزایی و بسیج ظرفیت مردم و مسئولان در جنگ نابرابر اقتصادی محسوب می‌شود لذا معظم‌له سال ۱۴۰۰ را با عنوان سال «تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها» نامگذاری کرده و هر کدام از ما در هر جایی که هستیم باید بدانیم که رسالتمان در این حوزه چیست؟

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان بیان کرد: اگر تولید در کشور جهش یافته و زیرساخت‌های اقتصادی درون کشورمان تصحیح شود، اقتصاد از اتکا به نفت جدا شده و قطعاً می‌توانیم آینده نسل‌های کشور را تضمین کنیم.

وی همچنین تاکید کرد: سازمان تبلیغات اسلامی، در حوزه فرهنگ‌سازی، انگیزه‌سازی و ایجاد وحدت بین مردم و مسئولان و بسترسازی برای نقش آفرینی بیشتر مردم در حوزه مدیریت اقتصادی کشور، رسالت خود را انجام خواهد داد.

عبدالهی با بیان اینکه استان سمنان دارای سرمایه‌های متعدد در حوزه صنعت و معدن، کشاورزی، دام پروری و تجارت است و می‌تواند الگوی تحقق شعار سال ۱۴۰۰ باشد، گفت: حمایت از ظرفیت‌های تولیدی این استان یکی از انتظارات ما در سال ۱۴۰۰ از مسئولان اجرایی و تقنینی در عرصه اقتصادی است.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار