رئیس اداره تعزیرات حکومتی شاهرود گفت: بیشترین پرونده های تخلف اصناف این شهرستان در سال گذشته با ۷۱۷ پرونده مربوط به درج نکردن قیمت بر روی کالاها بود.
کد خبر: ۹۵۹۸۵۱
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۷:۳۳ 28 April 2021
 
درج نکردن قیمت بیشترین تخلف سال گذشته اصناف شاهرود بود

 

به گزارش تابناک سمنان حسین سعدالدین  افزود: سال گذشته ۴۸۳ پرونده کم فروشی و تقلب، ۴۳۹ پرونده گران فروشی ،۲۵۶ پرونده رعایت نکردن بهداشت و ۱۲۸ پرونده نگهداری کالای قاچاق به ترتیب بیشترین پرونده های تشکیل شده در تعزیرات حکومتی شاهرود بود.

وی ادامه داد: سال ۹۹ بیشترین اقلام مکشوفه قاچاق شامل ۹۷۸ هزار و ۴۳۵ قلم دارو بود،۵۴۲ هزار و ۶۹۴ قلم لوازم پزشکی، ۴۷ هزار و ۴۶ قلم مواد غذایی، ۳۵ هزار و ۴۷۲ قلم لوازم آرایشی و ۲ هزار و ۸۵۰ دستگاه لوازم خانگی بود.

به گفته وی، طی این مدت ۲ هزار و ۷۳۰ پرونده کالا و خدمات، بهداشت، دارو و درمان، قاچاق کالا و ارز تشکیل شد که این مقدار در سال ۹۸ تعداد ۲ هزار و ۴۱۰ پرونده بود.

 رئیس اداره تعزیرات حکومتی شاهرود گفت: در سال گذشته مدت میانگین رسیدگی به پرونده های بخش های کالا و خدمات هشت روز ،بهداشت و درمان ۶ روز و قاچاق کالا ۸۷ روز بود.

سعدالدین با اشاره به اینکه اجرای احکام این اداره پارسال یک هزار و ۹۲۳ پرونده  وارده ،۶۳ پرونده موجودی از گذشته و یکهزار و ۹۴۶ پرونده با صدور رای مختومه داشت تاکید کرد: تعداد ۴۰ پرونده نیز برای بررسی های بیشتر باقی مانده است.

وی ادامه داد: سال گذشته در بخش کالا و خدمات، بهداشت، دارو و درمان و قاچاق کالا ۲۳ میلیارد و ۷۶۰ میلیون ریال جریمه وصول شده تخلف ها بود در حالی که سال ۹۸ این میزان ۱۷ میلیارد ۲۷۱ میلیون ریال ارزشیابی شد.

رئیس اداره تعزیرات حکومتی شاهرود گفت: مدت میانگین رسیدگی پرونده های اجرای احکام این اداره در بخش کالا و خدمات ۲۰ روز، بهداشت و درمان ۱۴ روز و قاچاق کالا و ارز ۸۰ روز بود.

شهرستان شاهرود هشت هزار واحد صنفی دارای پروانه دارد. این واحدها زیرمجموعه ۳۵ اتحادیه به فعالیت می پردازند.

شهر شاهرود بیش از ۱۶۰ هزار تن جمعیت و سه هزار و ۵۰۰ هکتار مساحت دارد.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: ایرنا

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار