گونسالو ایگواین؛
گونسالو ایگواین شش سال و نیم فراموش نشدنی را در رئال مادرید سپری کرد و وارد تاریخ این باشگاه شد.
کد خبر: ۹۶۵۷۹۱
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۷ 22 May 2021

به گزارش تابناک سمنان  ژانویه 2007 رئال مادرید با هدایت فابیو کاپلو امتیازات زیادی را از بارسا عقب بود و کمتر کسی برای این تیم شانس قهرمانی تصور می کرد. بارسا مدافع عنوان قهرمانی چمپیونزلیگ بود و روند رو به رشدی را طی می کرد ولی در پایان فصل رئال مادرید به طرزی شگفت انگیز و با استفاده از لغزش های بارسا امتیازات را جبران کرد و با امتیاز برابر و به دلیل برتری در بازی های رودررو توانست قهرمان شود. فصلی که به فصل ریمونتادا معروف شد.

 

در انتقالات زمستانی، رئال گونسالو ایگواین را از ریور و گاگو را از بوکاجونیورز آرژانتین جذب کرد و به خصوص ایگواین با گل های سرنوشت سازش نقش مهمی در قهرمانی رئال ایفا کرد. گل دقیقه 93 او به اسپانیول که باعث برتری 4-3 رئال شد و گل دقیقه 88 به اوساسونا که این تیم را قهرمان فصل 08-2007 کرد، هنوز در خاطر دوست داران رئال باقیمانده است.

 

ایگواین در مورد روزهای ابتدایی حضورش در رئال گفت:« تازه 19 سالم شده بود که به رئال پیوستم. ابتدا هدف این بود که به تیم دوم باشگاه بروم تا پس از مدتی که باتجربه تر شدم، به تیم اول اضافه شوم ولی پس از چند جلسه تمرین، فابیو کاپلو به من گفت که در تیم اول باقی خواهم ماند.

به یاد دارم که اولین بازی ام برابر رئال بتیس در کوپا دل ری بود. توجه داشته باشید که رختکن رئال پر از هیولا بود. ستاره های بزرگی که هر کدام نام و اعتباری در فوتبال دنیا بودند و در واقع برایم همه چیز مثل یک رویا بود. تصمیم کاپلو مثل هدیه ای بی نظیر بود و معتقدم به خوبی هم از آن استفاده کردم.»

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: ورزش سه

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار