معاون وزیر میراث فرهنگی خبرداد:
معاون توسعه مدیریت وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی از افتتاح و بهره برداری از فاز نخست پروژه مجتمع بزرگ گردشگری امید سرخه تا مردادماه خبر داد.
کد خبر: ۹۶۶۳۹۸
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۱ 25 May 2021
   بهره برداری از فاز اول پروژه بزرگ مجتمع گردشگری امید سرخه تا مردادماه

 

به گزارش تابناک سمنان خیاطیان، معاون توسعه مدیریت وزیر میراث ‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی در نشست بررسی پروژه گردشگری امید سرخه با اشاره به موقعیت ویژه این پروژه بزرگ گردشگری اظهار کرد: هدف از اجرای پروژه گردشگری امید سرخه خدمات‌رسانی به زائران امام رضا(ع) است.

وی با بیان اینکه پروژه گردشگری امید سرخه یک پروژه بسیار مهم است افزود: وزارت میراث فرهنگی نگرشی ملی به این پروژه بزرگ داریم.

معاون توسعه مدیریت وزیر میراث ‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی با بیان اینکه این مجتمع بزرگ گردشگری تا ۱۵ خردادماه امسال به پیشرفت قابل‌توجهی می رسد تصریح کرد: در تلاش هستیم تا مردادماه سال‌ جاری بخشی از پروژه افتتاح و پیش از پایان کار دولت یک فاز از پروژه به بهره‌برداری برسد.

وی با اشاره به برخی از مشکلات این پروژه در حال ساخت گفت: انتظار می رود که مساعدت و همت ویژه ای از سوی اداره کل راه و شهرسازی استان در خصوص واگذاری زمین به میراث فرهنگی انجام شود.

معاون وزیر میراث فرهنگی با بیان اینکه این پروژه پس از بهره‌برداری کامل به سرمایه‌گذار بخش خصوصی واگذار می شود خاطرنشان کرد: خوشبختانه مسوولان استان، همکاری، پیگیری و همراهی بسیار مطلوبی به منظور تسریع در احداث پروژه و تکمیل آن وجود دارند.

 مویدی زاده، فرماندار شهرستان سرخه از تلاش همه مسوولان برای تکمیل پروژه خبر داد و گفت: زمین در حال ساخت پروژه به میزان ۴.۹ هکتار در اختیار راه و شهر سازی است و قسمت شرقی آن بالغ بر ۷ هکتار متعلق به شهرداری سرخه بوده که آماده واگذاری به پروژه است.

وی ادامه داد: بخشی از حریم های مجاور طرح در اختیار اشخاص حقیقی و مالک خصوصی است که جلساتی در این خصوص با صاحبان زمین ها انجام شده است.

مویدی زاده اضافه کرد: همچنین برخی از مغازه ها که در مجاورت پروژه قرار دارد نیز سر قفلی از شهرداری داشته و جابجایی آنها در دستور کار قرار دارد.

فرماندار سرخه خواستار افزایش اعتبارات تخصیصی به این پروژه بزرگ شد و افزود: درختکاری و جابجایی مغازه ها نیاز به بودجه ویژه دارد که نیاز است در خصوص تامین منابع مساعدت های لازم با مسوولان پروژه صورت گیرد.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار