مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان گفت: اعتبار سال ۱۴۰۰ تالار مرکزی سمنان باید تا پایان شهریور تامین شود که پیگیری‌های استاندار و نماینده مردم سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی را می‌طلبد.
کد خبر: ۹۶۷۰۷۷
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۰ 27 May 2021

تامین اعتبار تالار مرکزی پیگیری استاندار و نماینده سمنان را می‌طلبد

 

به گزارش تابناک سمنان فرشید فلاح  ابراز داشت: طراحی تالار مرکزی سمنان در سال ۹۹ به اتمام رسید، مناقصه برگزار و پیمانکار طرح نیز انتخاب شد.

وی افزود: ابتدای سال ۱۴۰۰ پیمانکار زمین را تحویل گرفت و عملیات اجرایی آغاز شد و اکنون با سرعت و امکانات مناسبی در حال پیشرفت است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان گفت: آسیب این پروژه، تنها در بحث تخصیص و تامین اعتبارات سال ۱۴۰۰ است و اگر این اعتبار تامین نشود، در ۶ ماه دوم سال، اجرای این پروژه دچار مشکل می‌شود.

فلاح بیان کرد: تا ۳۰ تیر اعتبار ۱۵۰ میلیارد ریالی که رئیس جمهوری در سفر استانی تصویب کرد جذب می‌شود و پس از آن اعتبار سال ۱۴۰۰ نیاز است.

سمنان چشم‌انداز پایتخت کتاب ایران است

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان گفت: بیش از ۱۰۰ شهر در جشنواره ویژه انتخاب شهری به عنوان پایتخت کتاب ایران شرکت کردند و تا پایان خرداد برای ارائه طرح‌های ترویج کتابخوانی فرصت است.

وی افزود: کیفیت طرح‌ها و همت مردم و مسئولان این امید را ایجاد کرده است که امسال سمنان جزو برترین‌های این جشنواره است.

فلاح بیان کرد: یکصد جلسه در سال گذشته و ابتدای امسال با هدف انتخاب سمنان به عنوان پایتخت کتاب ایران برگزار شد و تا کنون طرح های ۲۰ گانه پیشرفت خوبی داشتند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان از این شهر به عنوان چشم انداز پایتخت کتاب ایران نام برد و افزود: حتی اگر امسال عنوان «پایتخت کتاب ایران» به سمنان اطلاق نشود، تا زمان تحقق کامل این عنوان تلاش‌ها ادامه دارد.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: ایرنا

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار