مدیرکل کتابخانه های عمومی استان سمنان گفت: مخازن کتاب و فرایند امانت در مناطق با رنگ‌بندی کرونایی نارنجی در استان فعال است.
کد خبر: ۹۶۷۷۶۱
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۸ 30 May 2021
 
کتابخانه‌های عمومی استان سمنان در مناطق نارنجی فعال است

 

به گزارش تابناک سمنان محمد طاهریان روز یکشنبه به رسانه‌ها ابراز داشت: کلیه کتابخانه‌های عمومی در مناطق با رنگ‌بندی کرونایی نارنجی موظف هستند، خدمات امانت منابع را به اعضا ارائه کنند.

وی با اشاره به نارنجی بودن ۶ شهرستان و زردبودن وضعیت کرونایی ۲ شهرستان استان سمنان در شرایط کنونی افزود: بخش امانت کتابخانه در شرایط فعلی ارائه خدمات می‌کند و همچنان سالن های مطالعه غیرفعال است و بلافاصله پس از اعلام وضعیت زرد یا آبی هر شهرستان سالن های مطالعه نیز دایر می‌شود.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان سمنان افزود: کتاب های بازگشتی در قفسه قرنطینه نگهداری می شود و بعد از گذشت مدت قرنطینه، در مخزن کتابخانه یا چرخه جدید امانت قرار می‌گیرد.

طاهریان تاکید کرد: همچنان رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی مانند استفاده از ماسک، فاصله‌گذاری اجتماعی و خودداری از تجمع افراد در ورودی‌ها، راهروهای مخازن، مقابل میز امانت و محوطه کتابخانه الزامی است.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان سمنان گفت: هر نوع خدمت مراجعه‌محور مانند امانت و بازگشت کتاب، ثبت‌نام و تمدید عضویت افراد در مناطق نارنجی نیز برقرار است و بر این اساس، در کتابخانه باز و امکان حضور اعضاء در کتابخانه در مناطق نارنجی فراهم است.

استان سمنان حدود ۷۰ کتابخانه عمومی دارد.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار