مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان با تاکید بر اهمیت سند چشم انداز توسعه فعالیت های قرآنی خواستار مشارکت و همکاری فعال سایر دستگاههای فرهنگی و اجرایی برای عملیاتی شدن محورهای این سند ۱۰ ساله شد.
کد خبر: ۹۷۳۰۵۴
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۳ 22 June 2021

توسعه فعالیت‌های قرآنی سمنان با مشارکت نهادها به چشم‌اندازمطلوب می‌رسد

 

 

به گزارش تابناک سمنان  فرشید فلاح روز سه شنبه در نشست با مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان سمنان با محوریت همکاری درباره سند توسعه فعالیت‌های قرآنی، سال ۱۴۰۰ را سال پایه برای آغاز این سند بیان کرد و گفت: دستگاههای فعال در امور قرآنی از جمله اوقاف و امور خیریه نقش مهمی در اجرای شدن این سند دارد.

وی با اشاره به شرایط بسیار خوب فعالیت های قرآنی در استان سمنان گفت: اجرای صحیح و دقیق سند چشم انداز توسعه فعالیت های قرآنی استان سمنان می تواند در آینده سمنان را به یکی از استانهای تاثیرگذار در فعالیت های قرآنی کشور تبدیل کند.

فلاح سند چشم انداز توسعه فعالیت های قرآنی استان سمنان را مصوبه شورای فرهنگ عمومی این استان دانست و با تاکید بر استقبال و عزم استاندار سمنان برای حمایت از اجرایی شدن مفاد این سند گفت: در سند چشم انداز توسعه فعالیت های قرآنی استان سمنان وظایف دستگاه‌های مختلف فرهنگی و موثر در امور قرآنی مشخص و تعیین شده و این دستگاه‌ها باید در این زمینه نقش فعال و موثری ایفا کنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان ارائه و اجرای طرحها و برنامه های نو و خلاقانه قرآنی را از سوی دستگاه‌های مرتبط با این سند برای توسعه فعالیت های قرآنی در این استان خواستار شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان سمنان نیز در این نشست با تقدیر از تدوین و تصویب سند توسعه فعالیت های قرآنی، آمادگی این اداره کل را برای همکاری در این خصوص اعلام کرد.

حجت الاسلام اسماعیل تدینی، سند توسعه فعالیت های قرآنی را نقطه عطفی در فعالیت های قرآنی استان سمنان دانست و گفت: معاونت فرهنگی و مسوول امور قرآنی اوقاف و امور خیریه استان سمنان مامور پیگیری و اجرای مفاد این سند است.

در این نشست مفاد و اهمیت سند چشم انداز توسعه فعالیت های قرآنی استان سمنان مورد بحث و بررسی قرار گرفت و با توجه به رسالت اوقاف و امور خیریه در مباحث مربوط به حفظ قرآن، مسایل تربیتی و آموزشی و نیز موقوفات قرآنی، بر نقش موثر و تاثیرگذار این اداره کل در اجرایی شدن این سند تاکید شد.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: ایرنا

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار