فرماندار سرخه گفت: پروژه کنارگذر ۶ کیلومتری سرخه ۳۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.
کد خبر: ۹۷۴۷۶۰
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۱ 29 June 2021

 

اخذ رضایت ۹۹درصدی معارضین کنارگذر ۶کیلومتری سرخه

 

 

به گزارش تابناک سمنان علی محمد مویدی زاده، فرماندار شهرستان سرخه در نشست بررسی این پروژه اظهار کرد: طرح کنارگذر جنوبی سرخه به طول ۶ کیلومتر و ۲۰۰ متر در دور دوم سفر ریاست محترم‌جمهوری به استان تصویب شده است.

وی ادامه داد: تا کنون ۲ میلیارد تومان اعتبار برای این طرح اختصاص یافته که با این مبلغ یک کیلومتر و ۳۰۰ متر این مسیر از سمت شرق، زیرسازی شده است.

 فرماندار شهرستان با اشاره به مطالبه مردم در خصوص تکمیل این پروژه تصریح کرد: بر اساس برآورد ها، ۳۰‌میلیارد تومان‌ اعتبار برای اجرایی شدن این طرح نیاز است.

وی با اشاره به اخذ رضایت کشاورزان و زمین داران پیرامونی این کنارگذر افزود: تلاش ها و زحمات زیادی توسط موثرین، معتمدین، مسئولین شهرستانی و شهری و شورای اسلامی شهر سرخه تحت کمیته ای ویژه این مهم تا به امروز صورت گرفته و رضایت کشاورزان خرده مالک در مسیر طرح جلب شده است.

مویدی زاده اضافه کرد: ۹۹ و نیم درصد رضایت معارضین و صاحبان خرده مالک زمین هایی که در مسیر قرار دارند تا امروز جلب شده است.

 وی گفت: پیگیری های ابعاد مختلف طرح و بررسی موانع و مشکلات موجود بر سر راه مسیر اجرایی شدن طرح امروز انجام و ظرفیت های موجود بررسی خواهد شد.

‍  عربی، رئیس شورای اسلامی شهر سرخه نیز گفت: طرح  کنارگذر جنوبی شهر سرخه در این دوره با جدیت و بدون اعتبار پیگیری و طراحی و میخکوبی با هماهنگی راه و شهرسازی انجام شد.

وی با بیان اینکه در دور دوم سفر ریاست جمهوری به استان، طرح کنار گذر جنوبی سرخه به طول ۶ کیلومتر و ۲۰۰ متر تصویب شد افزود: با اعتبار اولیه ای که برای این طرح در نظر گرفته شد، به طول یک کیلومتر و ۳۰۰ متر زیرسازی شده است.

عربی با بیان اینکه کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر سرخه به درخواست مردم، موثرین و افراد عمرانی شهر، جلسات متعددی در این خصوص برگزار کرد تصریح کرد: معتقدیم بدون اعتبار و با پیگیری و هماهنگی و همراهی مسئولین امر و استفاده از ظرفیت بخش خصوصی، این طرح قابل اجرا خواهد بود.

رئیس شورای شهر سرخه اظهار کرد: پیگیری ها و ارتباطاتی با بخش خصوصی فعال در سرخه برای در اختیار قرار دادن ماشین آلات برای اجرایی شدن این طرح انجام شده است.

وی اضافه کرد: آمادگی وجود دارد تا از ظرفیت ماشین آلات شهرداری سرخه نیز برای تقویت و تسریع در اجرایی شدن این کنارگذر استفاده شود.

وی با بیان اینکه از سمت شرق بالغ بر یک کیلومتر و ۳۰۰ متر زیرسازی انجام شده و در مرحله جدید از سمت غربی زیرسازی اجرایی می شود افزود: در بخش کنارگذر غربی سرخه از میدان امام علی تا جاده نظامین، به طول یک کیلومتر و ۵۰۰ تا ۲ کیلومتر زیرسازی اجرایی خواهد شد.

عربی با بیان اینکه تلاش ما بر این است تا با اقدامات خود مسیر را باز کرده تا تملک ها از بین نرود گفت: بیش از اعتبار در نظر گرفته شده توسط دولت، برنامه ریزی های خوب و ویژه ای توسط شورای اسلامی شهر سرخه برای این ‌مهم در دستور کار قرار گرفت و بدون یک ریال اعتبار، تملک زمین این طرح انجام شد.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: ایسنا

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار