رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری میامی:
رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری میامی، گفت: یک هزار و ۵۰۰ کارت همیار منابع طبیعی برای نونهالان و بزرگسالان این شهرستان با هدف ترویج فرهنگ نگهداری از انفال صادر شده است.
کد خبر: ۹۷۶۳۶۴
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۸ 06 July 2021

میامی ۱۵۰۰ همیار طبیعت دارد/ ترویج فرهنگ نگهداری از انفال

 

به گزارش تابناک سمنان محمد علی رضایی ابراز کرد: یک هزار و ۵۰۰ کارت همیار طبیعت برای نونهالان و بزرگسالان بدون محدودیت سنی شهرستان صادر شده است.

وی با بیان اینکه همیاران طبیعت در بخش‌های محافظ، مروج و دانش آموزی مشارکت خواهند داشت، افزود: کارت همیار طبیعت برای داوطلبان از طریق سامانه اینترنتی http://hamyartabiat.frw.ir با دریافت مدارک مورد نیاز، صادر می‌شود.

رئیس منابع طبیعی میامی بیان کرد: عموم روستاییان و جوامع محلی و تشکل‌های مردم نهاد و بهره برداران از عرصه‌های منابع طبیعی، اعضای شوراهای اسلامی و دهیاران و همچنین دانشجویان و دانش آموزان مقاطع مختلف، اساتید و مدرسان و معلمان و فرهنگیان، طلاب و روحانیت و… با عضویت خود به جمع همیاران طبیعت بپیوندند.

رضایی با بیان اینکه برای ثبت نام به عنوان همیار طبیعت می‌بایست فرم ثبت نام و اسکن مدارک خواسته شده در سامانه مذکور انجام پذیرد، تاکید کرد: این کار در کنار اجر اخروی که دارد می‌تواند حائز خدمات پوششی بیمه و قضائی نیز شده و از کارگاه‌های آموزشی و مهارتی که در همین راستا به صورت دوره‌ای و مستمر برگزار می‌شود، استفاده خواهد شد.

 

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار