کد خبر: ۱۰۱۱۸۲۷
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۷ 26 November 2021

به گزارش تابناک سمنان کمپانی برادران وارنر به‌تازگی خلاصه‌ی جدیدی را برای داستان فیلم آینده‌ی خود با عنوان «بتمن» منتشر کرده است.

در این خلاصه می‌توان اطلاعات جدیدی را از داستان این فیلم و برخی از کاراکترهای حاضر در آن از جمله جیمز گوردون برداشت کرد.

کارگردان این فیلم یعنی مت ریوز (Matt Reeves) پیش از این گفته بود که فیلم ابرقهرمانی‌اش با نام The Batman، اقتباسی از سری کمیک بوک‌های Batman: Year Two خواهد بود.

کمیک بوک‌های چهار قسمتی Batman: Year Two، یکی از مشهور‌ترین کمیک بوک‌های بتمن و محصول سال ۱۹۸۷ کمپانی DC می‌باشد.

طبق داستان سری کمیک‌ بوک‌های Batman: Year Two، به نظر می‌رسد که بتمن حاضر در این فیلم، نه بتمنی تازه‌کار خواهد بود و نه بتمنی پرتجربه!

علاوه بر این کاراکتر جیمز گوردون نیز در این فیلم، به جای رئیس پلیس شهر گاتهام سیتی، تنها به عنوان یک ستوان در اداره پلیس این شهر فعالیت خواهد کرد.

نقش کاراکتر بتمن را در این فیلم بازیگر مطرح هالیوودی با نام رابرت پتینسون (Robert Pattinson) و نقش کاراکتر جیمز گوردون را نیز جفری رایت (Jeffrey Wright) ایفا کرده‌اند.

خلاصه رسمی و جدید منتشر شده از داستان فیلم The Batman را می‌توان در ادامه مطالعه کرد:

پس از دو سال فعالیت در خیابان‌های شهر گاتهام سیتی و لرزه انداختن در دل جنایتکاران، بروس وین اکنون با تاریکی‌ها و جنایت‌های رخ داده در گوش و کنار این شهر کاملاً آشنا شده است.

او با تعداد کمی از متحدان قابل اعتماد خود از جمله آلفرد پنی‌ورث و ستوان جیمز گوردون، در بین مردم شهر خود و در میان شبکه‌ای از مقام‌های بلند بالا و فاسد، به پارتیزانی (قهرمان خودگمارده قانون) تنها و تجسمی از انتقام شناخته شده است.

با هدف قرار گرفتن گروهی از نخبگان شهر گاتهام سیتی به وسیله‌ی نقشه‌های دیوانه‌وار یک قاتل و آشکار شدن مجموعه‌ای از سرنخ‌های مرموز، بزرگترین کارآگاه جهان (یعنی بتمن) برای به دست آوردن اطلاعات به سراغ دنیای زیرین و خلافکارانه‌ی این شهر رفته و در آن با خلاف‌کارانی مانند سلینا کایل ملقب به زن گربه‌ای، اوسوالد کابلپات ملقب به پنگوئن، کارماین فالکون و ادوارد نشتون ملقب به ریدلر روبه‌رو می‌شود.

 

پس از مشخص شدن مقیاس نقشه‌های این قاتل و اشاره کردن شواهد یافت شده به محلی در نزدیکی خانه‌ی او (بتمن)، اکنون بتمن باید با پیدا کردن متحدانی جدید، از هویت این قاتل پرده برداشته و عدالت را به شهری که فساد و سو افتاده از قدرت در آن زبانه می‌کشد، بازگرداند.

 نقش کاراکتر آلفرد پنی‌ورث را در این فیلم اندی سرکیس (Andy Serkis)، نقش زن گربه‌ای را زوئی کراویتز (Zoë Kravtiz)، نقش پنگوئن را کالین فارل (Colin Farrell)، نقش کارمین فالکون را جان تورتورو (John Turturro) و در نهایت نقش کاراکتر ریدلر را نیز پل دینو (Paul Dano) ایفا کرده‌اند.

فیلم مورد انتظار The Batman قرار است در تاریخ ۱۳ اسفند ماه امسال (۴ مارس ۲۰۲۲)، به صورت انحصاری در سینماها به نمایش گذاشته شود.

 

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: گیمفا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار