درصورت برخورد با هرگونه موارد مشکوک و امنیتی مراتب را از طریق پلیس110 اعلام دارند
کد خبر: ۱۰۳۵۷۸۶
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۳ 25 March 2022

به گزارش تابناک مازندران ، اخبار انتظامی استان مازندران در مورخه 05/01/1401 تقدیم حضور می گردد.
------------------------------
اقدام خداپسندانه مامور وظیفه شناس شهرستان نور
فرمانده انتظامی شهرستان نور از اقدام خداپسندانه مامور پلیس حین انجام وظیفه به یک کودک کار خبر داد 
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ علی داداش تبار در تشریح این خبر اظهار داشت: یکی از ماموران انتظامی قرارگاه فرهنگی اجتماعی پلیس در این شهرستان روز گذشته حین انجام وظیفه، متوجه حضور کودک کار در محوطه بیرون قرارگاه با حالت غیر عادی شد.
وی افزود: مامور پلیس پس از مشاهده این کودک سریعاً وی را به داخل قرارگاه نوروزی هدایت و ضمن بررسی موضوع دریافت: این دختر بچه حدوداً  8 ساله به علت گرسنگی دچار ضعف بدنی شده است.
فرمانده انتظامی شهرستان نور خاطرنشان کرد: مامور وظیفه شناس و دلسوز پلیس در مواجهه با این صحنه، سریعاً جیره غذایی ناهار خود را به کودک کار داد.
سرهنگ داداش تبار اظهار کرد: این کودک پس از صرف غذا و بهبودی جسمی با لبخند رضایت از مامور پلیس تشکر کرد.
فرمانده انتظامی شهرستان نور ضمن ابراز خرسندی از وقوع این صحنه زیبای مهربانی با قدردانی از اقدام خداپسندانه مامور وظیفه شناس گفت: کارکنان پلیس در راه خدمت به مردم از هیچ تلاش و کوششی فروگذار نخواهد کرد.
----------------------------
کشف 7 کیلو تریاک در قوطی های چسب فوری
فرمانده انتظامی شهرستان سوادکوه از کشف 7 کیلو تریاک جاسازی شده در قوطی های چسب فوری و دستگیری 3 قاچاقچی حرفه‌ای خبر داد 
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس،‌ سرهنگ عبدالله اکبری اظهار کرد:‌ در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت یک راننده خودرو سواری مبنی بر حمل و جابجايي مواد مخدر از استان هاي جنوبي و مرکزي کشور به استان مازندران، موضوع در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر این فرماندهی قرار گرفت.
وی افزود: ماموران با اقدامات اطلاعاتی، خودروي سواری در محور سوادکوه را شناسایی و پس از هماهنگی‌ قضائی، خودرو را متوقف کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان سوادکوه تصریح کرد: ماموران در بازرسی از خودروی متهمان، 7کیلو تریاک را که به طرز ماهرانه در داخل قوطی های چسب فوری جاساز شده بود، کشف کنند.
سرهنگ اکبری با اشاره به اینکه 3 سوداگر مرگ پس از تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مرجع قضائی شدند از شهروندان خواست: هرگونه اخبار و اطلاعات در زمينه فعاليت افراد در تهيه و توزيع مواد مخدر را از طريق تلفن110 به پليس اطلاع دهند.
-----------------------
دستگيري سارق خودرو و کشف خودرو سرقتي در بابل
فرمانده انتظامی شهرستان بابل از دستگيري سارق خودرو و کشف خودرو سرقتي در کمترین زمان ممکن خبر داد 
به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ محمدزمان شالیکار با اعلام اين خبر گفت: در پي اعلام 110 مبني بر وقوع سرقت يک دستگاه خودرو نیسان پاترول در سطح شهر بابل، موضوع به صورت ويژه در دستور کار عوامل کلانتري 11 این فرماندهی قرار گرفت.
وي تصريح کرد: با تقويت گشت هاي انتظامي، اعزام یگان امداد و همچنین کنترل مبادي ورودي و خروجي، سرانجام ماموران گشت کلانتری 11 در کمتر از 2 ساعت از زمان اعلام سرقت، خودرو مسروقه را در سطح شهر رویت و سارقی که قصد متواری شدن داشت را دستگیر کردند.
سرهنگ شالیکار افزود: سارق که سابقه 3 فقره سرقت خودرو را داشته است، پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانون تحویل مراجع قضائی شد و با قرار مناسب روانه زندان شد.
فرمانده انتظامی شهرستان بابل خاطرنشان کرد: مالکان خودروها بايستي ضمن تجهيز وسايل نقليه به وسايل هشدار دهنده و ايمني مانند دزدگير و قفل فرمان، با رعايت هشدارهاي انتظامي و ايمني مانند پرهيز از پارک کردن خودرو در نقاط تاريک و خلوت، از وقوع چنين مواردي پيشگيري کنند.
----------------------
کشف 3 دستگاه موتورسیکلت سرقتی در میاندورود
فرمانده انتظامی شهرستان میاندورود از کشف 3 دستگاه موتورسیکلت سرقتی در آن شهرستان خبر داد 
به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ مجید باقری در تشریح جزئیات این خبر بيان داشت: در پی گشت زنی هدفمند ماموران پلیس آگاهی در سطح شهر، 3 دستگاه موتورسیکلت بلاصاحب که دارای سابقه سرقت بودند، کشف شد.
وی در ادامه افزود: ماموران یگان امداد ضمن انجام اقدامات اطلاعاتی و راه اندازی گشت های محسوس و نامحسوس موفق شدند در عملیات های جداگانه اعضای باند 3 سارق موتورسیکلت را شناسایی و با هماهنگی قضائی دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان میاندورود، تصریح کرد: در این رابطه تلاش جهت دستگیری سارق یا سارقان ادامه دارد و متهمان با تشکیل پرونده به دادسرا معرفی شدند.
سرهنگ باقری در پایان ضمن تاکید بر عزم جدی پلیس در برخورد با سارقان و اخلال گران امنیت عمومی از شهروندان خواست ضمن تجهیز وسایل نقلیه خود به تجهیزات ایمنی و بازدارنده در راستای ارتقاء احساس امنیت در جامعه با پلیس همکاری کنند و هرگونه موارد مشکوک را بلافاصله با شماره گیری 110 به پلیس اطلاع دهند.
------------------------
با تمام توان در تعطیلات نوروزی در کنار مردم هستیم
فرمانده انتظامي شهرستان گلوگاه، گفت: در ايام نوروز با تمام توان و قوا آماده ارايه خدمات انتظامي و ترافيكي به مسافران هستيم 
به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، در دیدار مسئولان ادارات و شهروندان از قرارگاه نوروزی پلیس در شهرستان گلوگاه اظهار داشت: با تمام قوا و توانمان در ایام تعطیلات نوروزی در جهت آسایش، امنیت، برقراری نظم و کاهش تصادفات در کنار مردم هستیم.
وی ضمن تشريح فعاليت هاي عمده اين فرماندهي تصريح كرد: بالا بردن سطح آمادگي  و برخورد جدي با تخلفات، هماهنگي و برنامه ريزي مناسب با سازمان هاي برون سازماني به منظور خدمت رساني مطلوب تر به مسافران نوروزي از اقدامات اين فرماندهی در ايام تعطبلات نوروزي است.
فرمانده انتظامي شهرستان گلوگاه در پايان با بيان اينكه پليس با ايجاد كنندگان ناهنجاري، برخورد قانوني به عمل خواهد آورد، اظهار داشت: درصورت برخورد با هرگونه موارد مشکوک و امنیتی مراتب را از طریق پلیس110 اعلام دارند.خبرنگارخبرگزاری تابناک استان مازندران سلمان مهدوی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار