معاون پشتیبانی مالی و برنامه ریزی سازمان تأمین با اشاره به فقدان درمانگاه تأمین اجتماعی در میامی، گفت: این موضوع در نشست شورای معاونان سازمان بررسی و ایجاد آن پیگیری می‌شود.
کد خبر: ۱۱۱۹۵۵۲
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۳ 10 August 2023

به گزارش تابناک سمنان و به نقل از مهر، سید مرتضی حسینی در گفتگویی، درباره فقدان بانک رفاه و همچنین درمانگاه تأمین اجتماعی در شهرستان میامی، تاکید کرد: این موضوع مورد پیگیری قرار خواهد گرفت و در شورای معاونان نیز آن را مطرح خواهیم کرد تا اگر امکان ایجاد نمایندگی بانک وجود داشته باشد، این امر صورت گیرد.

وی با بیان اینکه بازدید‌های میدانی مدیران ارشد سازمان تأمین اجتماعی و معاونان با هدف رصد همین کاستی‌ها صورت می‌گیرد، افزود: موضوع میامی و کمبود‌ها در حوزه درمان به خصوص مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

معاون تأمین اجتماعی کشور با بیان اینکه توسعه خدمات درمانی بر اساس سطح بندی خواهد بود، گفت: باید تعداد بیمه شده به حداقلی برسد که ۲۰ هزار مورد است، برسد تا بتوانیم مناطق محروم را در اولویت قرار دهیم اگر به این میزان رسیده باشند، در اولویت‌های توسعه درمانی قرار خواهند گرفت.

حسینی افزود: اگر غیر این باشد بازهم پیگیری‌هایی صورت می‌گیرد و به خصوص اگر بخش خصوصی و حوزه دانشگاه‌های علوم پزشکی مراکزی را داشته باشند آمادگی داریم تا خرید خدمت را نیز صورت دهیم.

وی درباره درمانگاه شماره یک شهرستان شاهرود که در زمره مصوبات سفر رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز بود، افزود: موضوع تأمین اجتماعی شهرستان شاهرود و استقرار در بسطام موضوع مدیریتی در درون استان است اگر جمع بندی شود که از لحاظ مکان نمایی، فضای درمانگاه تغییر دهند، مشکل زا نخواهد بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار