مدیرکل تعزیرات حکومتی گلستان از جریمه ۱۲۰ میلیارد تومانی متخلفان صنعت مرغ و تخم مرغ استان خبرداد.
کد خبر: ۱۱۲۱۳۳۹
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۵ 19 August 2023

به گزارش تابناک گلستان و به نقل از خبرگزاری فارس، تقی حسام ظهر امروز در قرارگاه خبری شهید همدانی اظهارکرد: حدود ۲۸۸ فقره پرونده برای صنعت مرغ در استان گلستان تشکیل شد و متخلفان ۱۲۰ میلیارد تومان جریمه شدند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی گلستان افزود: سال گذشته ۱۳ هزار گشت مشترک در استان داشتیم و در این راستا هفت هزار و ۵۷۹ پرونده تشکیل شد.

وی بیان کرد: دولت سیزدهم در پنج موضوع «آرد و نان»، «مسکن»، «مرغ» و ... ورود کرد که سبب شد سال‌های گذشته در تامین و توزیع کالا در استان مشکلی نداشته باشیم.

حسام ادامه داد: در پنج ماهه گذشته هزار و ۷۰۱ فقره پرونده در حوزه آرد و نان تشکیل شد و متخلفان به چهار میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان جزای نقدی شدند؛ از میزان تخلفات ۴۹۰ فقره اختصاص به بخش آرد داشته است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی گلستان افزود گفت: ۱۰ واحد نانوایی متخلف در استان گلستان تعطیل شدند، ما نخواستیم مردم مجازات شوند لذا سهیه آرد نانوایی متخلف به واحد‌ها مجاور اختصاص داده شد.

وی با بیان این‌که سهم مسکن در سبد خانوار بین ۴۷ تا ۵۰ درصد است، گفت: در هیچ دولتی به اندازه دولت سیزدهم مورد توجه قرار نگرفته است.

وی ادامه داد: تا قبل از دولت سیزدهم، در این حوزه دستورالعمل و قانونی وجود نداشت، کارگروهی متشکل از ۱۳ دستگاه تشکیل شد تا مشکلات مسکن نظارت و بررسی شود.

وی بیان کرد: برای ۲۲۰ مشاوره املاک در استان پرونده تشکیل شد و متخلفان ۴۷۰ میلیون تومان جریمه شدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار