رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان از آماده بهره‌برداری شدن پروژه‌های این دانشگاه با اعتباری بالغ بر ۳۲۵ میلیارد ریال خبر داد.
کد خبر: ۱۱۲۲۲۲۳
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۴ 23 August 2023

به گزارش تابناک سمنان، کامران قدس، رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان ضمن گرامیداشت هفته دولت و سالروز شهادت دولت‌مردان عمل و اندیشه شهیدان رجایی و باهنر، در زمینه پروژه‌های آماده بهره‌برداری دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان اظهار کرد: در هفته دولت سال جاری پروژه‌های بهداشتی درمانی دانشگاه با اعتبار حدود ۳۲۵ میلیارد ریال و متراژ یک‌هزار و ۱۲۴ مترمربع قابل بهره‌برداری است.

وی با اشاره به اینکه خانه بهداشت روستای خطیرکوه شهرستان مهدی‌شهر با زیربنای ۶۲ مترمربع با اعتبار ۱۷ میلیارد ریال آماده بهره‌برداری است، گفت: در شهرستان گرمسار نیز سه خانه بهداشت در روستا‌های چشمه نادی، رشمه و پاده در زمینی با زیربنای به ترتیب ۹۰، ۹۰ و ۵۲ مترمربع با مجموع اعتبار حدود ۴۴ میلیارد قابل بهره‌برداری است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان افزود: پروژه بهداشتی مرکز خدمات جامع سلامت شهری شهید حلاجی دامغان با ۵۸۰ مترمربع زیربنا و با اعتبار ۵۶ میلیارد ریال نیز آماده بهره‌برداری شده است.

قدس با اشاره به اینکه سامانه جدید سرمایشی بیمارستان معتمدی گرمسار نیز با اعتبار ۱۷۰ میلیارد ریال آماده بهره‌برداری است، آغاز ساخت و کلنگ‌زنی پایگاه سلامت شهری شهید حسن حمزه در سمنان در زمینی به مساحت ۲۵۰ مترمربع با اعتبار پیش‌بینی شده بالغ بر ۳۷ میلیارد ریال را از دیگر برنامه‌های قابل اجرا در هفته دولت ۱۴۰۲ توسط دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان بیان کرد.

وی در مورد حوزه اورژانس پیش بیمارستانی ۱۱۵ دانشگاه نیز بیان کرد: در راستای تکریم نیروی انسانی و فراهم کردن مکانی مناسب برای خدمتگزاران عرصه سلامت، پایگاه سلامت ۱۱۵ فرات به ساختمان جدید منتقل شده است و همچنین پایگاه اورژانس پیش بیمارستان ۱۱۵ مهمان‌دوست شهرستان دامغان به عنوان یک پایگاه اورژانس جدید در راستای خدمت‌رسانی مطلوب‌تر به مردم این منطقه و مسافران نیز آماده افتتاح است.

برچسب ها: کامران قدس ، سمنان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار