مدیرعامل شرکت گاز استان سمنان از بهره‌برداری و کلنگ‌زنی چهار پروژه گازرسانی روستایی و واحدهای تولیدی و کشاورزی با اعتباری بالغ بر ۳۹۲ میلیارد ریال هم‌زمان با هفته دولت در این استان خبر داد.
کد خبر: ۱۱۲۲۲۲۵
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۶ 23 August 2023

به گزارش تابناک سمنان و به نقل از خبرگزاری فارس، سیدجواد حقیقت‌حسینی، مدیرعامل شرکت گاز استان سمنان اظهار کرد: در حال حاضر، ۱۰۰ درصد جمعیت شهری و ۹۱ درصد جمعیت روستایی استان سمنان از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند هستند.

وی افزود: چهار پروژه گازرسانی روستایی و واحد‌های تولیدی و کشاورزی با اعتباری بالغ بر ۳۹۲ میلیارد ریال هم‌زمان با هفته دولت در استان سمنان بهره‌برداری و کلنگ‌زنی می‌شود.

مدیرعامل شرکت گاز استان سمنان ادامه داد: در هفته دولت با سرمایه‌گذاری مبلغ ۱۷۹ میلیارد ریال، پروژه گازرسانی به روستا‌های ایج، جوین، امامزاده عبدالله و امامزاده زید از توابع شهرستان سرخه به بهره‌برداری می‌رسد و مردم این چهار روستا از نعمت گاز طبیعی برخوردار می‌شوند.

حقیقت‌حسینی با اشاره به سهم ۷۰ درصدی گاز این استان در بخش نیروگاه و صنعت افزود: در هفته دولت، پروژه گازرسانی به واحد‌های صنعتی، تولیدی و کشاورزی در شهرستان‌های گرمسار، آرادان، شاهرود و میامی نیز با اعتباری بالغ بر ۷۳ میلیارد ریال به بهره‌برداری می‌رسد و همچنین عملیات اجرایی و توسعه گازرسانی به چهار واحد مصوبه شورای اقتصاد در شهرستان گرمسار با اعتباری بالغ بر ۱۴۰ میلیارد ریال آغاز می‌شود.

وی در مورد اینکه هشت پروژه گازرسانی روستایی دیگر تا پایان سال ۱۴۰۲ به بهره‌برداری می‌رسد، گفت: با اجرای پروژه‌های در دست اقدام، ضریب نفوذ گاز در روستا‌های استان سمنان به ۹۲ درصد می‌رسد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار