فرمانده انتظامی استان سمنان گفت: رصد و شناسایی افراد قانون‌شکن در حوزه رعایت حجاب و عفاف در فضای مجازی در دستور کار قرار دارد و با افراد خاطی برخورد می‌شود.
کد خبر: ۱۱۲۲۵۵۲
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۳ 25 August 2023

به گزارش تابناک سمنان و به نقل از خبرگزاری فارس، سردار جلیل موقوفه‌ای، فرمانده انتظامی استان سمنان ظهر امروز در همایش «حیات طیبه» که با حضور فعالان امر به معروف و نهی از منکر در مجتمع فرهنگی کلاهدوز شهمیرزاد برگزار شد، اظهار کرد: در بحث کشف حجاب بر اساس دستور فرماندهی فراجا کل کشور، طرح‌های مربوطه در طرح‌های ناظر ۱، ۲، ۳ و ۴ اقدامات خوبی در سراسر کشور انجام گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: در استان سمنان هم برخورد‌های فراوانی با افرادی که کشف حجاب داشته‌اند، انجام گرفته است و خودرو‌هایی که سرنشینان کشف حجاب داشتند، توقیف شدند.

موقوفه‌ای ادامه داد: در بحث اماکن عمومی، مغازه‌ها و مراکز تجاری که حجاب را رعایت نکردند، سرکشی از سوی اداره اماکن انجام شد و واحد‌های برخی از صنوف قانون‌شکن در این راستا پلمب شدند.

فرمانده انتظامی استان سمنان خاطرنشان کرد: رصد و شناسایی افراد قانون‌شکن در حوزه رعایت حجاب و عفاف در فضای مجازی نیز در دستور کار قرار دارد و با افراد خاطی برخورد و برایشان پرونده قضائی تشکیل شده است.

موقوفه‌ای ادامه داد: به متخلفان تذکر می‌دهیم که بدانند در بستر فضای مجازی این طور نیست که هر کس برای خود بتواند عرض‌اندام کند و برخورد قانونی با هنجارشکنان در دستور کار قرار دارد.

به گزارش فارس، این همایش با حضور سردار حمید دامغانی، فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان، احمد ریواده، معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان، سردار جلیل موقوفه‌ای فرمانده نیروی انتظامی استان سمنان، امیر کرم‌زاده مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان سمنان، مدیرکل امور بانوان استانداری سمنان و سفیران مهر و هدایت، گروه‌های مطالبه‌گری و شورا‌های امر به معروف و نهی از منکر برگزار شد.

اجرای گروه سرود ریحانه‌های بهشتی به همراه تجلیل تعدادی از فعالان امر به معروف و نهی از منکر استان سمنان از دیگر برنامه‌های این همایش بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار