فرمانده انتظامی شهرستان کلاله گفت: از حساب یکی از شهروندان کلاله‌ای با روش فیشینگ و جعل نرم افزار تلفن همراه بانکی مبلغ ۲۱ میلیون تومان به صورت غیرمجاز برداشت شد که با پیگیری‌ها و تلاش‌های پلیسی، وجه برداشت شده به حساب شاکی عودت داده شد.
کد خبر: ۱۱۲۴۶۵۸
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۳ 04 September 2023

به گزارش تابناک گلستان، سرهنگ سید خلیل هاشمی در جمع خبرنگاران اظهارکرد: در پی ارجاع پرونده‌ای با موضوع برداشت غیرمجاز مبلغ ۲۱میلیون تومان از حساب یکی از شهروندان، بررسی موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتا شهرستان کلاله قرار گرفت.

وی تصریح‌کرد: بررسی‌های اولیه نشان داد که مالباخته پس از نصب نرم افزار تلفن همراه یکی از بانک‌ها، اطلاعات حساب خود را وارد کرده و از این طریق مبلغ ۲۱ میلیون تومان از حساب وی به سرقت رفته است.

فرمانده انتظامی شهرستان کلاله با بیان اینکه متهمان با استفاده از روش فیشینگ (جعل نرم افزار یا صفحه اینترنتی) اقدام به پولشویی و جابجایی مکرر وجوه در کارت‌های اجاره‌ای می‌کردند، خاطرنشان‌کرد: ماموران پلیس فتا پس از اقدامات پلیسی بلافاصله حساب مورد نظر را مسدود و با هماهنگی مراجع قضایی تمام مبلغ به حساب شاکی عودت داده شد.

وی تاکید کرد: هموطنان نرم افزار‌های مالی و بانکی خود را تنها از طریق پایگاه اینترنتی رسمی بانک‌ها دریافت و نصب کنند و به تبلیغات منتشر شده در منابع غیررسمی توجه نکنند.

برچسب ها: گلستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار