فرمانده سپاه حضرت قائم آل محمد (عج) استان سمنان گفت: امروز بیش از سالیان گذشته، ابتکار عمل در دست مبارزان جبهه مقاومت قرار گرفته است.
کد خبر: ۱۱۲۷۶۵۷
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۹ 22 September 2023

به گزارش تابناک سمنان، سردار حمید دامغانی، فرمانده سپاه حضرت قائم آل محمد (عج) استان سمنان با اشاره به برگزاری هشتمین اجلاسیه «مجاهدان در غربت» اظهار کرد: اجلاسیه بین‌المللی «مجاهدان در غربت» امسال در شرایطی برگزار شد که بیش از سالیان گذشته ابتکار عمل در دست مبارزان جبهه مقاومت قرار گرفته است.

وی تصریح کرد: هم‌افزایی بیشتری بین گروه‌های مقاومت در نقاط مختلف جهان و منطقه رخ داده است و این گروه‌ها، آمادگی‌های خود را به‌خوبی ارتقا داده‌اند و از طرفی، وحدت بیشتری با هم دارند.

فرمانده سپاه حضرت قائم آل محمد (عج) استان سمنان اظهار کرد: رژیم صهیونیستی، آمریکا و برخی از دنباله‌روهای آنها در سطح منطقه در برهه کنونی در بدترین وضع ممکن قرار دارند.

دامغانی گفت: آنها سالیان سال تلاش کرده‌اند تا بر منطقه سلطه پیدا کرده و منابع ملت‌های مسلمان را غارت کنند؛ ولی به برکت شکل‌گیری محور مقاومت و خیزش مردمی که در کشورهای مختلف شاهد آن هستیم و سازماندهی خوبی که انجام شده است، امروز در قوی‌ترین حالت در محور مقاومت قرار داریم و غربی‌ها نیز به اهداف خود نرسیده‌اند.

وی گفت: امروز ابتکار عمل در دستان مجاهدان جبهه مقاومت قرار دارد و گروه‌ها، توانمندتر و هماهنگ‌تر از گذشته شده‌اند.

فرمانده سپاه حضرت قائم آل محمد (عج) استان سمنان تصریح کرد: از طرف دیگر، دشمنان جبهه مقاومت ضعیف‌تر از همیشه شده‌اند و فروپاشی از درون را به‌خوبی در جبهه استکبار حس می‌کنید.

دامغانی گفت: با عنایت به اینکه عمال جبهه استکبار در شرایط افتضاحی قرار دارند، دست به هر کاری می‌زنند و حداکثر تلاش‌هایشان را انجام می‌دهند؛ ولی با روحیه و مجاهدت رزمندگان جبهه مقاومت هرگز موفق نخواهند شد.
منبع/فارس

برچسب ها: سمنان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار