راوی دفاع مقدس با اشاره به برکات دفاع مقدس در جامعه گفت: دفاع مقدس سبب تقویت روحیه خودباوری در مردم ایران شد.
کد خبر: ۱۱۲۸۷۶۹
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۴ 28 September 2023

به گزارش تابناک سمنان، سرهنگ اسماعیل قاسم‌پور، راوی دفاع مقدس صبح امروز در آیین گرامیداشت چهل و سومین سالگرد هفته بزرگداشت دفاع مقدس در شرکت برق منطقه‌ای سمنان که با حضور مدیرعامل، معاونان، بسیجیان و کارکنان این شرکت برگزار شد، با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان انقلاب اسلامی به‌ویژه شهدای جنگ تحمیلی اظهار کرد: شهیدان با نثار جان خود، عزت و اقتدار را برایمان به ارمغان آوردند.

وی تصریح کرد: هر ایرانی به‌عنوان هم‌وطن و دوستدار سرزمین خود باید در مسیر ارتقا و بالندگی کشورش قدم بردارد.

قاسم‌پور با اشاره به برکات دفاع مقدس در جامعه افزود: دفاع مقدس باعث تقویت روحیه خودباوری در مردم ایران شد و امروز اقتدار، عزت و بالندگی جمهوری اسلامی ایران نتیجه دستاورد‌های دفاع مقدس و مقاومت مردم است.

این راوی دفاع مقدس، خودباوری ایجادشده در مردم را موجب شناساندن انقلاب اسلامی به جهان دانست و اظهار کرد: نهال نوپای انقلاب بعد از ۱۸ ماه درگیر جنگ ناخواسته‌ای از سوی تمام ابرقدرت‌های شرق و غرب شد.

وی تصریح کرد: ملت غیور ایران با اخلاص و ایثار خود توانست با قدرت‌های عظیم جهانی مقابله و انقلاب خود را به‌عنوان انقلابی قدرتمند و مردمی به جهانیان اثبات کند.

در این مراسم، توسط یکی از راویان دفاع مقدس پیرامون شخصیت ممتاز سردار شهید، حاج حسن شاطری روایتگری شد.

در پایان مراسم، از هفت تن از کارکنان رزمنده هشت سال دفاع مقدس در شرکت برق منطقه‌ای سمنان به نام‌های علی حسن‌آبادی، حسین رضایی، سیدمجتبی آگاه، نقی رمضانی، محمدمهدی وحدتی، سیدمهدی میرعماد و سیدحسین هاشمی تجلیل شد.
منبع/فارس

برچسب ها: سمنان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار