مردم استان سمنان در قلب ایران در حمایت از جبهه مقاومت و رشادت‌های رزمندگان اسلام در فلسطین اشغالی به خروش آمدند.
کد خبر: ۱۱۳۱۶۱۴
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۷ 13 October 2023

به گزارش تابناک سمنان و به نقل از فارس، نمازگزاران جمعه در نقاط مختلف استان سمنان ظهر امروز پس از اقامه نماز جمعه به پا خاستند و در حمایت از جبهه مقاومت و تلاش‌های رزمندگان فلسطینی در اراضی اشغالی راهپیمایی کردند.

راهپیمایی پرخروش مردم شهر‌های و روستا‌های مختلف استان سمنان در حمایت از جبهه مقاومت و مردم فلسطین با حضور مسؤولان، نیرو‌های نظامی و انتظامی، ورزشکاران، هنرمندان، اهالی فرهنگ و اقشار مختلف مردم همراه بود.

راهپیمایی باشکوه محکومیت جنایات رژیم کودک‌کش صهیونیستی در بعد از اقامه نماز پرصلابت جمعه از محل برگزاری این آیین عبادی سیاسی تا ورودی‌های اصلی میعادگاه‌های نماز جمعه برگزار شد و مردم استان سمنان بار دیگر انزجار خود را از اقدامات وحشیانه و ضدبشری صهیونیست‌ها نشان دادند.

مردم استان سمنان همچنین با فریاد‌های کوبنده‌ای، از جبهه مقاومت و رزمندگان اسلام در نبرد با صهیونیست‌های خونخوار و ایادی متجاوزشان حمایت کردند.

ما کنارتان هستیم

مردم استان سمنان امروز ضمن اعلام حمایت از ملت مظلوم فلسطین، اقدامات ددمنشانه رژیم غاصب صهیونیستی را در به خاک و خون کشیدن این مردم بی‌دفاع محکوم کردند.

در پی حملات هوایی و زمینی رژیم غاصب صهیونیستی به ملت مظلوم و بی‌دفاع فلسطین، مردم استان سمنان در راهپیمایی امروز خود این اقدامات ددمنشانه را محکوم و از تلاش‌های رزمندگان فلسطینی در دفاع از خود و سرزمین‌هایشان دفاع کردند.

در این راهپیمایی که با حضور اقشار مختلف مردم برگزار شد، شرکت‌کنندگان ضمن سر دادن شعار‌های «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل»، خواستار برخورد جامعه جهانی و مجامع بین‌المللی با جنایات رژیم غاصب صهیونیستی شدند و از تلاش‌های جبهه مقاومت حمایت کردند.

شرکت‌کنندگان در این مراسم با حمل پلاکارد‌هایی جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم و از ملت مظلوم و بی‌دفاع فلسطین حمایت کردند.

رژیم صهیونیستی در روز‌های اخیر در پی شکست نظامی از جبهه مقاومت، از زمین و هوا فلسطین اشغالی را هدف قرار داد و در این مدت، انسان‌های بی‌دفاع به‌ویژه زنان و کودکان را به شهادت رساند و این در حالی است که مجامع بین‌المللی نیز در قبال این جنایات سکوت اختیار کرده‌اند.

حمایت مردم قاره کوچک از جبهه مقاومت

مردم شاهرود هم امروز با برپایی راهپیمایی باشکوهی، حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین و محکومیت اقدامات ددمنشانه رژیم کودک کش صهیونیستی نشان دادند.

در این راهپیمایی که بعد از نماز جمعه شاهرود، از حسینیه اعظم مدرسه قلعه تا میدان جمهوری اسلامی با حضور نمازگزاران و مسؤولان شهرستان برگزار شد، شرکت‌کنندگان با سر دادن شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا، اقدامات رژیم کودک کش صهیونیستی را محکوم و از مردم مظلوم فلسطین حمایت کردند.

این راهپیمایی به دعوت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان شاهرود برگزار و در پایان بیانیه‌ای در محکومیت اقدامات ددمنشانه رژیم کودک کش صهیونیستی و حمایت از مردم فلسطین قرائت و با تکبیر حضار همراه شد.

آینده‌ای خوش در جبهه مقاومت

یک کارشناس مسائل سیاسی نیز در حاشیه راهپیمایی باشکوه امروز در گرمسار به خبرنگار فارس گفت: رهبر معظم انقلاب همواره در سخنرانی‌های خود توصیه‌هایی به ملت‌های آزادی‌خواه داشته‌اند.

امیر محب‌زاده افزود: رهبری به جوانان عرب توصیه کردند که حرکت کنید و به پیش بروید و مدل جنگ را تغییر دهید.

وی تصریح کرد: در روز‌های اخیر شاهد بودیم که موشک‌باران مواضع صهیونیست‌ها شروع شد و رزمندگان جبهه مقاومت، رژیم صهیونیستی را به زانو درآوردند.

این کارشناس سیاسی بیان کرد: این پیروزی جواب داد و جریان سلطه و خونریزی نتوانست جنگ را به نفع خود پایان دهد.

محب‌زاده اضافه کرد: حرکت و جوششی که امروز در مردم مظلوم فلسطین شاهد آن هستیم، نویددهنده آینده‌ای خوش در جبهه مقاومت است.

برچسب ها: سمنان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار