دبیر جبهه ایستادگی استان سمنان گفت: مسؤولان اصلی آدم کشی ناجوانمردانه در غزه، رژیم منحوس آمریکا و غاصبان قدس شریف هستند و حق انتقام و تقاص برای آزادگان جهان محفوظ است.
کد خبر: ۱۱۳۲۷۰۲
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۹ 18 October 2023

به گزارش تابناک سمنان، حسین جعفری، دبیر جبهه ایستادگی استان سمنان اظهار کرد: امروز آنچه جلوی چشم همه دنیاست، جنایت نسل‌کشی رژیم غاصب صهیونیستی است و همه دنیا آن را مشاهده می‌کنند.

وی تصریح کرد: دیشب مردم دنیا با چشمان خود جنایت هولناک رژیم صهیونیستی را مشاهده کردند؛ اما دولت‌های خائن و جنایت‌پیشه آمریکا، انگلیس و فرانسه با تمام خباثت سکوت کرده و از یک رژیم آدم‌کش و قاتل حمایت کردند.

دبیر جبهه ایستادگی استان سمنان ادامه داد: آن‌ها خود جانی و جنایت‌پیشه و بدتر از هیتلر و آدم‌سوزان عالم هستند؛ امت اسلامی و آزادگان جهان و مردم قهرمان و بیداردل ایران و هر انسان آزاده‌ای علاوه بر محکومیت اعمال ننگین دیوصفتان آمریکایی و صهیونیستی و ارسال کمک‌های مالی به‌سوی مردم مظلوم فلسطین، باید آماده دفاع عملی از مظلومان بی‌دفاع تاریخ و مبارزه با رژیم جعلی و جنایتکار آمریکایی- صهیونیستی باشد.

جعفری بیان کرد: امروز برگ سیاهی در صفحه تاریخ و ننگی ابدی برای جنایتکاران جنگی آمریکا و رژیم صهیونیستی ثبت شده است.

وی بیان کرد: جنایت و قتل‌عام بیش از یک هزار نفر انسان بی‌سلاح و بی‌گناه، زن و کودک و پیر و خردسال توسط رژیمی تا بن دندان مسلح هنر نیست و فقط ثابت کرد که داشتن قدرت نظامی و عدم سازش و اعتماد به استکبار جهانی و تقویت نیرو‌های مسلح و نقطه نظرات امام خمینی عزیز و امام خامنه‌ای کبیر حکیمانه بوده است.

دبیر جبهه ایستادگی استان سمنان با بیان اینکه امنیت مردم از درجه بسیار بالایی برخوردار است، گفت: مردم دنیا و مسلمانان جهان و انسان‌های باشرف مقابل این نسل‌کشی و جنایت هولناک واکنش نشان خواهند داد.

جعفری بیان کرد: مسؤولان اصلی آدم کشی ناجوانمردانه در غزه، رژیم منحوس آمریکا و غاصبان قدس شریف هستند و حق انتقام و تقاص برای آزادگان جهان محفوظ است.

وی گفت: قدس شریف و سرزمین پیامبران الهی یعنی فلسطین آزاد خواهد شد و رژیم جعلی صهیونیستی آینده را نخواهد دید؛ زیرا در مکتب اسلام همواره خون بر شمشیر پیروز است.

برچسب ها: سمنان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار