فرمانده انتظامی شهرستان دامغان از کشف انواع کفش‌های خارجی و یک دستگاه موتورسیکلت قاچاق توسط مأموران یکی از پاسگاه‌های انتظامی این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۱۱۳۳۲۷۲
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۶ 21 October 2023

به گزارش تابناک سمنان، غلامحسین عرب، فرمانده انتظامی شهرستان دامغان صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: مأموران یکی از پاسگاه‌های انتظامی این شهرستان حین اجرای طرح ایست و کنترل در یکی از محورهای مواصلاتی به ۲ دستگاه اتوبوس مشکوک شدند و نسبت به متوقف کردن آنها اقدام کردند.

وی با بیان اینکه مأموران در بازرسی خودروها، ۴۲۰ جفت انواع کفش‌های خارجی قاچاق را کشف کردند، اضافه کرد: در یکی از اتوبوس‌ها، یک دستگاه موتورسیکلت هوندای فاقد پلاک و مدارک معتبر گمرکی کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی شهرستان دامغان بیان کرد: این محموله در یکی از استان‌های جنوبی به مقصد شمال شرق کشور بارگیری شده بود و ارزش تقریبی محموله کشف‌شده توسط کارشناسان یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

عرب عنوان کرد: در این خصوص راننده اتوبوس‌ها به همراه پرونده برای انجام اقدامات قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان دامغان خاطرنشان کرد: خرید و مصرف کالای قاچاق و هرگونه فعالیت اقتصادی غیرقانونی سبب اخلال در عرضه تولید داخلی، تعطیلی کارخانه‌ها و افزایش بیکاری می‌شود و شهروندان در صورت مشاهده این گونه موارد می‌توانند مراتب را به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

برچسب ها: سمنان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار