نماینده مردم شهرستان‌های سمنان، مهدی‌شهر و سرخه در مجلس گفت: تمام روستاهای این سه شهرستان از نعمت اینترنت پرسرعت برخوردار شده‌اند و امروز با افتخار پایان عملیات اینترنت روستایی را اعلام می‌کنیم.
کد خبر: ۱۱۳۳۴۸۷
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۴ 22 October 2023

به گزارش تابناک سمنان، عباس گلرو، نماینده مردم شهرستان‌های سمنان، مهدی‌شهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی در دیدار با عیسی زارع‌پور، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، از اقدام وزارت ارتباطات و مدیران آن وزارتخانه در استان سمنان در تکمیل پوشش اینترنت پرسرعت روستایی قدردانی کرد.

وی از تلاش‌های انجام‌شده در شهرستان‌های سمنان، مهدی‌شهر و سرخه تقدیر کرد و گفت: این حوزه انتخابیه در ابتدای مجلس یازدهم به دلیل فقدان پوشش اینترنت روستایی در نقشه وزارت ارتباطات جزو مناطق قرمز بود که با پیگیری‌های به عمل آمده در سه سال گذشته، تمام روستا‌ها از نعمت اینترنت پرسرعت برخوردار شدند و امروز با افتخار پایان عملیات اینترنت روستایی را اعلام می‌کنیم.

نماینده مردم شهرستان‌های سمنان، مهدی‌شهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: از کل روستا‌های حوزه انتخابیه سمنان، مهدی‌شهر و سرخه، تنها ۲ روستای رودبار و مرگسر در بخش شهمیرزاد شهرستان مهدی‌شهر باقی مانده است.

وی تصریح کرد: عملیات احداث سایت اینترنت در این ۲ روستا هم در حال اجراست و به‌زودی افتتاح می‌شود.
منبع/فارس

برچسب ها: سمنان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار