مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان سمنان با اشاره به اجرای 25 ویژه‌برنامه از سوی بسیج طلاب و روحانیون این استان به مناسبت هفته بسیج گفت: از این تعداد 9 ویژه‌برنامه شاخص و محوری است.
کد خبر: ۱۱۳۸۵۸۱
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۶ 18 November 2023

به گزارش تابناک سمنان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدمحسن حسینی‌دیباجی عصر امروز در نشست خبری هفته بسیج که در سالن جلسات شهید بسطامی سپاه استان سمنان برگزار شد، ضمن گرامیداشت هفته بسیج اظهار کرد: ویژه‌برنامه‌های متعدد و متنوعی در قالب اقشار مختلف بسیج در هفته بسیج اجرا می‌شود و بسیج طلاب و روحانیون نیز از این امر مستثنا نیستند و ویژه‌برنامه‌های متنوعی را به همین مناسبت تهیه و تدارک دیده‌اند.

وی با اشاره به اجرای 25 ویژه‌برنامه از سوی بسیج طلاب و روحانیون استان سمنان به مناسبت هفته بسیج گفت: از این تعداد 9 ویژه‌برنامه شاخص و محوری است که در طول هفته بسیج اجرا می‌شود.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان ازجمله برنامه‌های بسیج طلاب را دیدار با نماینده ولی فقیه در استان سمنان، برگزاری اردوی راهیان علم و پیشرفت در دانشگاه سمنان، تجلیل از بسیجیان نمونه، اعزام گروه‌های جهادی حوزه‌محور در عرصه‌های جهاد تبیین، برگزاری مجمع علما و روحانیون در شاهرود، برپایی جشنواره هادیان نور و برپایی غرفه بسیج طلاب به مناسب روز قشر و غبارروبی مزار مطهر شهدا عنوان کرد.

حسینی‌دیباجی یکی از ویژگی‌های بسیجیان را دشمن‌شناسی دانست و بیان کرد: پایه تفکر بسیجی احساس مسؤولیت در عرصه‌های مختلف، ولایتمداری و بصیرت است.

وی همچنین ضمن بزرگداشت یاد و خاطره شهدای خبرنگار در غزه اظهار کرد: وحشی‌گری رژیم صهیونیستی هیچ خط و مرزی را نمی‌شناسد.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان با اشاره به جنایات وحشیانه و ظالمانه رژیم صهیونیستی در 40 روز گذشته علیه مردم مظلوم غزه گفت: این رژیم منحوس و استکبار جهانی خو و طینت خبیث خود را به جهانیان با کشتار بی‌رحمانه کودکان، زنان و مردان و پیر و جوان و حمله به بیمارستان‌ها و مراکز درمانی نشان دادند.

وی با اشاره به حضور پررنگ اصحاب رسانه در نشان دادن چهره جنایت‌کارانه اسرائیل غاصب و استکبار جهانی در فاجعه غزه گفت: آمریکا، رژیم صهیونیستی و دیگر مستکبران عالم در حقیقت طبل توخالی هستند.

برچسب ها: سمنان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار