فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان از اجرای 77 عنوان برنامه شاخص و محوری به مناسبت هفته بسیج در این استان خبر داد.
کد خبر: ۱۱۳۸۵۸۲
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۶ 18 November 2023

به گزارش تابناک سمنان، سردار منصور شوقانی، فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان عصر امروز در نشست خبری هفته بسیج که با حضور جمعی از اصحاب رسانه و مطبوعات در سالن جلسات شهید بسطامی سپاه استان سمنان برگزار شد، ضمن گرامیداشت هفته بسیج اظهار کرد: خبرنگاران مجاهدان فی سبیل‌الله در عرصه رسانه و اطلاع‌رسانی هستند.

وی با اشاره به آغاز هفته بسیج از 29 آبان‌ماه گفت: 77 عنوان برنامه شاخص استانی در استان سمنان به مناسبت هفته بسیج تهیه و تدارک دیده شده است که این برنامه‌ها ذیل بیش از 9 هزار فعالیت اجرا خواهند شد.

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان اجرای فعالیت‌های محرومیت‌زدایی، اقتصاد مقاومتی، افتتاح چندین پروژه عمرانی، آبرسانی به روستاها، تعمیر 15 خانه روستایی، اعزام یک‌هزار و 200 دانش‌آموز در قالب اردوی راهیان نور به مناطق عملیاتی جنوب کشور، برپایی میقات صالحین در میعادگاه‌های نماز جمعه سراسر استان سمنان، برپایی همایش اقتدار بسیجیان در روز سوم آذرماه قبل از برپایی نماز جمعه و دیدار با خانواده‌های شهدا و آسیب‌دیدگان فتنه 1401 را ازجمله این برنامه‌ها عنوان کرد.

شوقانی برپایی رویداد فرهنگی هنری «فتح قله‌ها»، برگزاری مسابقات فرهنگی، هنری و کتابخوانی، برگزاری همایش «پیشگامان رهایی»، اجرای برنامه «شکوه حیا»، اجتماع بزرگ «دختران حاج قاسم»، آزادسازی تعدادی از زندانیان جرائم غیرعمد، رویداد تولید محتوای دیجیتال به‌صورت شهرستانی و استانی، برپایی گردهمایی فتح غریب، آغاز رویداد جام رسانه‌ای «امید»، برپایی اردوی پیشرفت و برگزاری ویژه‌برنامه «به سوی بهشت» ویژه سربازان از دیگر برنامه‌ها دانست.

وی با بیان اینکه امروز شاهد تقابل 2 فرآیند بزرگ و جهانی شدن آن یعنی ارزش‌های اسلامی و در سوی دیگر ارزش‌های غربی و آمریکایی هستیم، گفت: طرح جهان اسلام بر مبنای معنویت، کرامت و احیای هویت حقیقی انسان بنا نهاده شده است.

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ایران در گام نخست خود با مجاهدت و هدایت‌ها و راهبری‌های امام خمینی (ره) و امام خامنه‌ای ارزش‌های آسمانی و مفاهیم تمدنی خود را به واقعیت تبدیل کرد، تصریح کرد: اکنون در طلیعه گام دوم انقلاب هستیم و دشمن را خوب می‌شناسیم و صاحب تجربه و اعتماد به نفس هستیم.

شوقانی با اشاره به حماسه عظیم طوفان‌الاقصی گفت: این حماسه نقطه عطفی به سمت نظم نوین جهانی است و امروز شاهد هستیم که 95 درصد از تظاهرات جهان در حمایت از فلسطین شکل گرفته است.

برچسب ها: سمنان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار