۲۰ واحد فناور در مرکز رشد دانشگاه دامغان فعالیت‌های خوبی را در بخش علم و فناوری انجام داده‌اند.
کد خبر: ۱۱۴۰۷۵۸
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۲ 29 November 2023

به گزارش تابناک سمنان، صبح امروز دانشگاه دامغان میزبان حضور امام جمعه دامغان بود. امام جمعه دامغان از اعضای هیأت امنای دانشگاه دامغان است.

در این برنامه در سالن جلسات ساختمان امیرکبیر دانشگاه دامغان، گزارش پیشرفت‌ها و دستاوردهای علمی پژوهشی، برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی، اقدامات پیشران برای توسعه دانشگاه و دغدغه‌ها و دلسوزی‌ها برای رشد و توسعه شهری و محیط دانشگاهی ارائه شد.

حضور دانشگاه دامغان در نظام‌های رتبه‌بندی بین‌المللی در سه سال پیاپی، انعقاد تفاهم‌نامه‌های همکاری علمی پژوهشی با برخی از دانشگاه‌های مطرح جهان، رتبه دوم علمی در بین دانشگاه‌های جامع زیر ۳۰ سال کشور، وجود اساتید متعدد سرآمد علمی در سال‌های متوالی، دریافت مجوز جذب دانشجویان بین‌الملل و دریافت تأییدیه مدارک تحصیلی دانشگاه دامغان توسط کشور عراق در مسیر تحقق دانشگاه بین‌المللی، طرح‌های ارتباط با جامعه و صنعت و تأسیس مرکز رشد با حضور ۲۰ واحد فناور از مهم‌ترین دستاوردهای بیان‌شده در بخش علم و فناوری بود.

برگزاری اردوهای زیارتی و راهیان نور دانشجویی، کارگاه‌های توجیهی مهارتی، فعالیت‌های بسیج دانشجویی، هیأت دانشجویی، کانون‌های فرهنگی مذهبی و هنری و انجمن‌های علمی در طول سال تحصیلی، اقدامات فرهنگی و انضباطی مطابق با سازوکارهای قانونی دانشگاه با طی مراحل مختلف آیین‌نامه‌ای برای ترویج امر خطیر عفاف و حجاب و سبک زندگی مطلوب دانشجوی مسلمان ایرانی و مبارزه با ناهنجاری‌های اجتماعی با ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده، همراه با برگزاری نشست با جمعی از بانوان دغدغه‌مند شهرستانی نیز بخش دیگری از اهم اقدامات در حوزه فرهنگی و اجتماعی دانشگاه دامغان بود که ارائه شد.

همچنین پیگیری‌ها برای ارتقای روزافزون کیفیت کار علمی آموزشی و بهبود وضع رفاهی دانشجویان در حوزه‌های معاونت آموزشی و دانشجویی از مهم‌ترین مباحث دیگری بود که در این نشست به آن پرداخته شد.

در یک ماه اخیر، این دومین نشست ارائه گزارش فعالیت‌ها، هم‌اندیشی و تبادل‌نظر اعضای هیأت رئیسه دانشگاه دامغان با امام جمعه دامغان پیرامون مباحث دانشگاهی است.

برچسب ها: سمنان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار