مدیرکل امور مالیاتی گلستان گفت از ابتدای سال جاری تا پانزدهم مهر ماه مبلغ ۲۴۰ میلیارد تومان عوارض مالیات بر ارزش افزوده به شهرداری‌های گلستان پرداخت شده است.
کد خبر: ۱۱۴۰۷۷۱
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۲ 29 November 2023

به گزارش تابناک گلستان، قربان حاجی مشهدی اظهارکرد: سازمان امور مالیاتی هر سه ماه یکبار برای دریافت اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده به مودیان مشمول این مالیات فراخوان می‌دهد تا نسبت به انجام تکالیف قانونی خود اقدام کنند.

مدیرکل امور مالیاتی گلستان افزود: چهار درصد از ۹ درصد مالیات بر ارزش افزوده سهم شهرداری‌های گلستان است که این منبع مالی پایدار می‌تواند در مدیریت بهینه شهر نقش بسزایی ایفا کند.

وی ادامه داد: سال گذشته در مجموع ۲۵۱ میلیارد تومان به شهرداری‌ها بخشداری‌ها و فرمانداری‌های دارای روستا‌های بدون دهیار در استان گلستان پرداخت شد.

حاجی مشهدی گفت: از ابتدای سال جاری تا نیمه مهرماه ۲۴۰ میلیارد تومان عوارض مالیات بر ارزش به شهرداری‌ها گلستان پرداخت شده بوده که سهم شهرداری گرگان ۴۹ میلیارد تومان است و بالاترین سهم را به خود اختصاص داده است.

مدیرکل امور مالیاتی گلستان بیان کرد: مودیان مالیاتی در استان گلستان حدود ۱۰ هزار میلیارد تومان معوقات مالیاتی دارند که که حدود ۳۰ تا ۴۰ درصد این رقم به مالیات بر ارزش افزوده مرتبط است.

برچسب ها: گلستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار