فرمانده انتظامی شهرستان دامغان از دستگیری سارقان تلفن همراه در فاصله چند ساعت بعد از وقوع جرم در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۱۱۴۵۳۸۶
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۱ 26 December 2023

به گزارش تابناک سمنان، غلام‌حسین عرب، فرمانده انتظامی شهرستان دامغان اظهار کرد: در پی وقوع یک فقره سرقت به عنف تلفن همراه آیفون به ارزش ۴۵۰ میلیون ریال توسط راکب و سرنشینان یک دستگاه موتورسیکلت فاقد پلاک، موضوع با حساسیت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی شهرستان قرار گرفت.

وی با اشاره به انجام اقدامات پلیسی توسط مأموران و اعلام مشخصات سارقان به واحد‌های گشتی افزود: سرانجام پس از گذشت چند ساعت از وقوع سرقت، راکبان موتورسیکلت موصوف با سر و صورت بسته در مرکز شهر توسط مأموران یگان امداد مشاهده شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان دامغان گفت: با اقدام سریع و به‌موقع مأمور وظیفه‌شناس یگان امداد، ۲ نفر از سارقان در حین فرار زمین‌گیر شده و نفر سوم اقدام به فرار کرد.

عرب خاطرنشان کرد: در ادامه، مأموران کلانتری ۱۱ آزادی دامغان با به‌کارگیری منابع و مخبران و اقدامات اطلاعاتی و فنی پلیسی، هویت سارق سوم را شناسایی و او را در عملیاتی غافلگیرانه در منزلش دستگیر کردند.

وی با اشاره به اینکه گوشی سرقت شده در منزل متهم سوم کشف و پس از طی مراحل قانونی تحویل وی داده شد، از شهروندان خواست از تردد در مکان‌های تاریک و خلوت در ساعات پایانی شب به‌صورت انفرادی خودداری کرده و در صورت مشاهده هرگونه فعالیت مشکوک مراتب را در اسرع وقت از طریق سامانه ۱۱۰ اعلام کنند.

برچسب ها: سمنان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار