استاندار گلستان گفت: در اولین سفر هیئت دولت به گلستان قول دادیم، ظرفیت درآمد ناخالص استان را تا افق سال 1404 به 224 هزار میلیارد تومان برسانیم که تاکنون با گذشت 26 ماه از این وعده به بیش از 150 هزار میلیارد تومان دست یافته ایم.
کد خبر: ۱۱۴۶۱۱۷
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۷ 30 December 2023

به گزارش تابناک گلستان، علی محمد زنگانه عصر امروز در پانزدهمین جلسه شورای اداری استان ضمن قدرشناسی و حماسه‌سازی مردم در استقبال از دومین سفر رئیس جمهور به استان، اظهارکرد: استان گلستان به عنوان سرزمین برادری و نگارستان اقوام ایران زمین همان‌گونه که یک روز زودتر از حماسه ۹ دی سال ۸۸ بصیرت خودرا در دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی نشان دادند در استقبال از دومین سفر رئیس جمهور به استان هم سنگ تمام گذاشته و حماسه دیگری را خلق کردند.

استاندار گلستان افزود: در اولین سفر هیئت دولت به استان قول دادیم با کمک هم، ظرفیت درآمد ناخالص استان را تا افق سال ۱۴۰۴ به ۲۲۴ هزار میلیارد تومان برسانیم که تاکنون با گذشت ۲۶ ماه از این وعده به بیش از ۱۵۰ هزار میلیارد تومان دست یافته ایم.

وی بیان کرد: رئیس دولت سیزدهم همانند همیشه با ابتکارات و توجه ویژه به مناطق کمتربرخوردار و محروم در سفر به گلستان با حضور در شهرستان مرزی مراوه تپه نگاه وحدت آفرین و توسعه محور دولت مردمی را به منصه ظهور گذاشتند.

زنگانه گفت: شهرستان مراوه تپه در استقبال از ورود اولین رئیس جمهور تاریخ انقلاب به این شهر مرزی با رسومات خاص خود سنگ تمام گذاشته و بصیرت خودرا نشان دادند.

استاندار گلستان بیان کرد: در سفر دوم دولت سیزدهم به استان مجموع ارزش طرح‌های افتتاح شده در این شهرستان ۵۰۰ میلیارد تومان و ارزش عملیات آغاز اجرایی پروژه‌ها ۷۰۰ میلیارد تومان بوده است.

وی ادامه داد: با توجه خاصی که به توسعه منطقه محروم مراوه تپه شده است مردم این شهرستان قریب به هفت برابر میانگین سایر مردم استان از سرانه درآمدی برخوردار شده‌اند.

برچسب ها: گلستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار