جانشین فرمانده انتظامی استان گلستان گفت که در تعقیب یک متهم فراری وی مبادرت به شلیک با کلت کمری کرد که با شلیک پلیس گلستان متوقف شد.
کد خبر: ۱۱۴۶۳۳۴
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۵ 31 December 2023

به گزارش تابناک گلستان، سرهنگ فرزاد تاجره ظهر امروز در گفتگو با خبرنگاران اظهارکرد: در پی اطلاع ماموران پلیس امنیت عمومی استان گلستان مبنی بر حضور شرور متواری که سوابق ارتکاب جرایم متعددی داشت، رسیدگی به موضوع در دستور کار تیمی ویژه قرار گرفت.

جانشین فرمانده انتظامی گلستان با بیان اینکه با اشراف اطلاعاتی پلیس مشخص شد متهم با یک دستگاه سواری در حال تردد در یکی از شهر‌های شرقی استان است، افزود: با سرعت عمل و تلاش ماموران، خودرو متهم شناسایی که بلافاصله به راننده دستور توقف داده شد.

تاجره گفت: متهم که تحت تعقیب مراجع قضائی بود، به محض مشاهده پلیس، از خودرو پیاده شده و با سلاح جنگی کلت کمری به سمت ماموران تیراندازی کرد که عوامل انتظامی ضمن رعایت قانون بکارگیری سلاح، با شلیک گلوله متهم را مورد اصابت قرار داده و به بیمارستان منتقل کردند.

وی با اشاره فوت متهم پس از انتقال به بیمارستان گفت: این فرد سوابق متعدد شرارت، تیراندازی به سمت شهروندان، آدم ربایی، حمل مواد مخدر، دستگیری و زندانی شدن در کشور را داشته است.

جانشین فرمانده انتظامی استان گلستان تاکید کرد: امنیت جامعه خط قرمز پلیس بوده و اجازه جولان دادن به اراذل و اوباش و مخلان آسایش مردم نخواهیم داد.

برچسب ها: گلستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار