مدیرعامل جمعیت هلال‌ احمر گلستان از اهدای امانی تجهیزات پزشکی به ارزش ۱۷ میلیارد ریال به بیماران کم برخوردار استان خبر داد و افزود: روند حمایتی جمعیت از این بیماران همچنان تداوم دارد.
کد خبر: ۱۱۴۹۱۸۴
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۶ 15 January 2024

به گزارش تابناک گلستان، قاسم غریب‌آبادی صبح دوشنبه ۲۵ دی‌ماه ۱۴۰۲ در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به خدمات داوطلبانه متعدد جمعیت هلال احمر استان گلستان، اظهار کرد: ایجاد بانک امانات تجهیزات پزشکی و تحویل اقلام به بیماران کم‌برخوردار یکی از مهم‌ترین خدماتی است که در سال‌های اخیر در هلال احمر پر رنگ‌تر شده است.

وی با بیان اینکه آغازگر این خدمت انسان‌دوستانه در جمعیت هلال احمر، خیران و نیکوکاران داوطلب گلستانی بودند، ادامه داد: در حال حاضر این اقدام در قالب ایجاد بانک امانات تجهیزات پزشکی در همه استان‌های کشور فعال شده است.

وی با تأکید بر اینکه در ۱۲ بانک امانات تجهیزات پزشکی استان گلستان اقلامی از قبیل عصا، واکر، ویلچر، تخت بیمار، دستگاه زردی نوزاد، کپسول اکسیژن، مانومتر، دستگاه اکسیژن ساز، تشک مواج، ساکشن وجود دارد، خاطرنشان کرد: این تجهیزات به بیمارانی که توانایی خرید اقلام را ندارند امانت داده می‌شود.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان گلستان با اشاره به اینکه در ۹ ماهه ابتدایی سال جاری به یک هزار و ۳۰۰ نفر از بیماران نیازمند و کم‌برخوردار تجهیزات پزشکی امانت داده شد که ارزش این تجهیزات ۱۷ میلیارد ریال است، اضافه کرد: همچنین در این مدت ۴۰ قلم تجهیزات پزشکی از سوی خیرین به بانک امانات استان اهدا شده است.

وی ضمن تقدیر از خیر و نیکوکار گلستانی که برای اولین بار اهدای امانی تجهیزات پزشکی را در کشور ابداع کرد و تمامی خیرانی که پس از آن در این کار خیر سهیم شده‌اند، تصریح کرد: جمعیت هلال‌احمر همواره مقصد نیّات خیر مردم بوده و داوطلبان این اقدام خداپسندانه می‌توانند بخشی از نذورات خود را به عنوان باقیات و صالحات به این امر اختصاص دهند.

برچسب ها: گلستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار