فرماندار گالیکش گفت: از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون بیش از ۹۹۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری در پروژه‌های عمرانی و اقتصادی در این شهرستان انجام شده‌ است.
کد خبر: ۱۱۴۹۳۹۶
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۴ 16 January 2024

به گزارش تابناک گلستان، محمدرضا میرنیا عصر امروز در دیدار استاندار گلستان با مردم شهر ینقاق در سالن ورزشی شهدای ینقاق اظهارکرد: اقدامات خوبی در شهرستان گالیکش در دولت سیزدهم انجام شده و از سال ۱۴۰۰ تا ۱۴۰۲ در حوزه پروژه‌های اقتصادی در دهه فجر و هفته‌های دولت در این سالها، تعداد ۷۸۴ پروژه با اعتبار ۲۰۱ میلیارد و ۱۳۶ میلیون تومان و اشتغال هزارو ۲۶۰ نفر انجام شده‌است.

وی تصریح کرد: در حوزه عمرانی، تعداد ۵۸۹ پروژه با اعتبار ۷۸۹ میلیارد و ۴۰۶ میلیون تومان سرمایه‌گذاری شده است.

فرماندار شهرستان گالیکش خاطرنشان کرد: از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون در مجموع هزارو ۳۷۳ پروژه عمرانی و اقتصادی با اعتبار ۹۹۰ میلیارد و ۵۴۲ میلیون ریال انجام شده‌است.

وی ادامه داد: در دو سال و اندی از عمر دولت سیزدهم، تعداد ۱۷ پروژه اقتصادی و ۲۷ پروژه عمرانی با سرمایه‌گذاری مجوع ۵۴ میلیارد و ۳۵۸ میلیارد تومان انجام و به بهره‌برداری رسیده‌است.

میرنیا با اشاره به مرتع ۱۰ هکتاری شهر ینقاق گفت: خوشبختانه با دفاع‌های خوب در جلسه شورای حفظ حقوق بیت‌المال استان، توانستیم مرتع ۱۰ اکتاری از این شهر را به شهر ینقاق برگردانیم و با اجازه استاندار، قرار است این مرتع برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن و مسکن جوانان در اختیار دستگاه‌های ذیربط قرار گیرد.

وی بیان کرد: امروز با حضور استاندار گلستان، ساختمان شهرداری با زیربنا ۴۰۰ مترمربع در دو طبقه افتتاح می‌شود و سیدجلال باقری دهیار ینقاق به عنوان اولین سرپرست شهرداری شهر ینقاق معرفی می‌شود.

فرماندار شهرستان گالیکش ابرازکرد: برای نخستین‌بار میزخدمت با حضور ۳۰ نفر از مدیران کل دستگاه‌های اجرایی استان و معاونان آن‌ها برگزار شد و مردم در دیدار چهره‌به‌چهره توانستند مشکلات خود را بیان کنند.

برچسب ها: گلستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار