مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان سمنان از بررسی مشکلات ۲۰۹ واحد تولیدی در جلسات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید این استان خبر داد.
کد خبر: ۱۱۴۹۶۰۸
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۸ 17 January 2024

به گزارش تابناک سمنان، یادگار احمدی، مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان سمنان پیش از ظهر امروز در شصت و پنجمین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان که در استانداری سمنان برگزار شد، اظهار کرد: در ۹ ماهه امسال، مشکلات ۲۰۹ واحد تولیدی در جلسات این کارگروه مورد بررسی قرار گرفته و در جهت رفع موانع، ۳۶۵ مصوبه به تصویب اعضای کارگروه رسیده است.

وی تصریح کرد: از مجموع مصوبات کارگروه ستاد تسهیل، ۶۸ مصوبه مربوط به تأمین مالی، ۱۵۴ مورد مربوط به تسهیلات، ۶۹ مصوبه مربوط به امور زیربنایی، ۹ مصوبه مربوط به امور مالیاتی، ۱۲ مصوبه مربوط به تأمین اجتماعی و مابقی سایر بوده که ۶۸ درصد مصوبات اقدام شده و ۳۲ درصد نیز در دست اقدام است.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان سمنان از بررسی مشکلات پنج واحد تولیدی صنعتی استان در این جلسه خبر داد و اظهار کرد: در این نشست که با حضور اعضای کارگروه و مدیران بانک‌های عامل برگزار شد، مشکلات و موانع بانکی و زیربنایی پنج واحد تولیدی استان مورد بررسی قرار گرفت.

احمدی با اشاره به دیگر دستور این نشست افزود: ارائه گزارش بانک‌های عامل استان در خصوص پرداخت تسهیلات رونق تولید به واحد‌های تولیدی صنعتی و کشاورزی، ارائه گزارش کارگروه رشد تولید توسط اداره کل صمت استان و ارائه گزارش پیگیری مصوبات و عملکرد ۹ ماهه سال جاری کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان دیگر دستور کار این جلسه بود.

برچسب ها: سمنان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار