امام جمعه سمنان با اشاره به در پیش بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری گفت: مردم با حضور در انتخابات اسفندماه در تعیین سرنوشت خود مشارکت خواهند کرد.
کد خبر: ۱۱۴۹۹۴۲
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۲ 19 January 2024

به گزارش تابناک سمنان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین مرتضی مطیعی، امام جمعه سمنان ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته مرکز استان سمنان که با حضور شماری از مردم و مسؤولان در مسجد امام شهر سمنان اقامه شد، با اشاره به در پیش بودن انتخابات اسفندماه اظهار کرد: جمهوری اسلامی ایران به مردم اهمیت ویژه‌ای می‌دهد و همواره نقش‌آفرینی مردم را در عرصه‌های مختلف ممکن کرده است.

وی تصریح کرد: برگزاری انتخابات متعدد در جمهوری اسلامی ایران یکی از مهم‌ترین مسائلی است که نقش‌آفرینی مردم را در این عرصه بیش از گذشته نمایان می‌سازد. وی گفت: مردم ما همواره نشان داده‌اند که در صحنه حضور دارند و در انتخابات آتی در اسفندماه نیز برای تعیین سرنوشت خود و کشورشان مشارکت خواهند کرد.

امام جمعه سمنان با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار هفته گذشته امامان جمعه با ایشان افزود: معظم‌له در این دیدار بار دیگر بر لزوم توجه به نقش مردم در امور مختلف کشور توجه و تأکید فرمودند.

مطیعی تصریح کرد: انتخابات یکی از صحنه‌های مهمی است که باید در آن مشارکت جدی داشت؛ چرا که تعیین سرنوشت آینده ما و کشور به حضور قوی در این انتخابات بستگی دارد.

وی همچنین تأکید کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی در بیانات اخیر خود، بار دیگر مردم ایران اسلامی را در خدمت دین و نظام اسلامی توصیف فرمودند و اظهار کردند که این مردم جزو وفادارترین مردم در جهان هستند و همواره در حمایت از نظام اسلامی و کشور خود در میدان حضور خواهند داشت.

امام جمعه سمنان همچنین بیان کرد: گرچه مشکلات اقتصادی در کشور وجود دارد، اما دولت همچنان تلاش می‌کند تا این مشکلات را از پیش روی مردم بردارد و مردم بزرگوار ایران اسلامی نیز امیدوار هستند که این تلاش‌ها و کوشش‌ها هرچه سریع‌تر به نتیجه برسد و مشکلات اقتصادی کاهش یابد.

مطیعی تأکید کرد: مسؤولان در دولت همواره به دنبال رفع مشکلات معیشتی مردم و بهبود اوضاع اقتصادی بوده و هستند و امیدوار هستیم که این تلاش‌ها هرچه سریع‌تر به نتیجه برسد و بخشی از مشکلات مردم رفع شود.

وی عنوان کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی همواره در بیانات ارزشمند خود بر لزوم توجه به مردم و رفع مشکلات و تنگنا‌های موجود در کشور تأکید فرمودند و این امر با امروز باید بیشتر از همیشه مورد توجه مسؤولان قرار گیرد.

برچسب ها: سمنان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار