مدیر توزیع برق شهرستان شاهرود از افتتاح 12 پروژه عمرانی برق‌رسانی به مناسبت دهه فجر امسال خبر داد.
کد خبر: ۱۱۵۰۷۲۶
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۲ 23 January 2024

به گزارش تابناک سمنان، جمال فرخ‌زاده، مدیر توزیع برق شهرستان شاهرود اظهار کرد: پروژه نصب ۶ دستگاه پست هوایی عمومی به ظرفیت یک هزار و ۲۵۰ کیلوولت آمپر در بلوار‌های امام علی (ع)، آزادی، شهید صیاد شیرازی، بیدآباد، ذوب‌آهن و خیابان شهید رودکی شاهرود با ۲۷ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال سرمایه‌گذاری بهره‌برداری می‌شود.

وی بیان کرد: پروژه تقویت ۲ پست هوایی به ظرفیت ۸۱۵ کیلوولت آمپر در بلوار پیامبر اعظم (ص) و خیابان طبیعت با هزینه ۹ میلیارد و ۵۷۰ میلیون ریال و پروژه احداث ۵۵۴ متر شبکه فشار ضعیف هوایی و نصب ۱۶ دستگاه لوازم اندازه‌گیری برای تأمین برق زیرساخت‌های طرح مسکن ملی شهر بیارجمند با سه میلیارد و ۱۲۰ میلیون ریال هزینه نیز افتتاح می‌شود.

مدیر توزیع برق شهرستان شاهرود بیان کرد: پروژه توسعه پنج هزار و ۲۵۰ متر شبکه فشار ضعیف هوایی برای تأمین برق متقاضیان در این شهرستان با اعتبار ۳۷ میلیارد و ۸۲۰ میلیون ریال و پروژه اصلاح ۵۵ هزار و ۶۴۰ متر شبکه فشار ضعیف سیمی و تبدیل به کابل خودنگهدار در شهرستان با اعتبار ۲۱۱ میلیارد و ۲۳۵ میلیون ریال اجرایی شده است.

فرخ‌زاده بیان کرد: پروژه احداث و جابه‌جایی ۲ هزار و ۲۳۵ متر شبکه فشار متوسط زمینی و هوایی در بلوار آزادی و میدان ولایت با ۴۰ میلیارد و ۲۱۵ میلیون ریال، پروژه نصب تجهیزات هوشمندسازی شبکه با اعتبار ۱۴ میلیون و ۹۵۰ میلیون ریال و پروژه احداث ۱۰ دستگاه پست هوایی به ظرفیت ۱۲۴۰ کیلوولت آمپر برای تأمین برق متقاضیان با ۲۰ میلیارد و ۹۱۰ میلیون ریال هزینه به‌عنوان پروژه‌های قابل‌افتتاح محسوب می‌شوند.

وی افزود: پروژه اصلاح ۱۴ هزار و ۸۰۰ متر شبکه فشار ضعیف و تبدیل آن به کابل خودنگهدار و نصب سه پست هوایی با ظرفیت ۲۵۰ کیلوولت آمپر در روستا‌های خیج، نگارمن، علی‌آباد و قلعه‌آقا بسطام با مبلغ ۲۹ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال هم بهره‌برداری می‌شود.

مدیر توزیع برق شهرستان شاهرود گفت: پروژه احداث ۷۰۰ متر شبکه روشنایی معابر بلوار ورودی جیلان با اعتبار ۲ میلیارد و ۱۱۰ میلیون ریال، پروژه نصب تجهیزات هوشمندسازی شبکه در شهر بسطام با مبلغ ۳۲ میلیارد و ۵۰ میلیون ریال و پروژه اصلاح و جابه‌جایی یک هزار و ۴۰۰ متر شبکه فشار متوسط در جاده ابر با سه میلیارد و ۷۵۰ میلیون ریال هزینه از دیگر پروژه‌های قابل‌افتتاح در دهه فجر امسال به شمار می‌رود.

برچسب ها: سمنان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار