سرپرست شهرک‌ها و نواحی صنعتی منطقه گرمسار گفت: به مناسبت دهه فجر، ۱۰ پروژه عمرانی و زیرساختی در شهرک‌های صنعتی گرمسار، ایوانکی و آرادان با مجموع اعتباری به مبلغ ۲۳۱ میلیارد و ۲۹۷ میلیون ریال افتتاح می‌شود.
کد خبر: ۱۱۵۱۵۰۹
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۷ 28 January 2024

به گزارش تابناک سمنان، محمدتقی سلطانی، سرپرست شهرک‌ها و نواحی صنعتی منطقه گرمسار ظهر امروز در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: به مناسبت چهل و پنجمین بهار انقلاب اسلامی، ۱۰ پروژه عمرانی و زیرساختی در شهرک‌های صنعتی گرمسار، ایوانکی و آرادان با مجموع اعتباری به مبلغ ۲۳۱ میلیارد و ۲۹۷ میلیون ریال افتتاح می‌شود.

وی افزود: عملیات خاکی و جدول‌گذاری توسعه کارگاهی ۱۲/۹ هکتاری با اعتبار ۸۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال، منبع بتنی ۲ هزار مترمکعبی به مبلغ ۶۴ میلیارد و ۴۴۴ میلیون ریال و اجرای شبکه آب در فاز ۴۷ هکتاری با هزینه ۳۹ میلیارد و ۳۸۲ میلیون ریال ازجمله پروژه‌های قابل‌افتتاح در شهرک صنعتی گرمسار است.

سرپرست شهرک‌ها و نواحی صنعتی منطقه گرمسار تصریح کرد: عملیات خاکی در فاز توسعه، تهیه، حمل و نصب ۶۵ تیر روشنایی و تهیه و نصب علائم راهنمایی و رانندگی در شهرک گرمسار از دیگر پروژه‌هایی هستند که در ایام دهه فجر امسال به بهره‌برداری می‌رسند.

سلطانی ادامه داد: نصب لوله‌های هوادهی خط ۲ تصفیه‌خانه، تهیه و نصب علائم راهنمایی و رانندگی و حفاری و لوله‌گذاری چاه به طول ۳۰ متر در شهرک صنعتی ایوانکی در این ایام افتتاح می‌شود.

سرپرست شهرک‌ها و نواحی صنعتی منطقه گرمسار گفت: تکمیل ساختمان نگهبانی ناحیه صنعتی یاتری به مبلغ بیش از سه میلیارد ریال در چهل و پنجمین بهار انقلاب اسلامی به بهره‌برداری می‌رسد.

برچسب ها: سمنان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار