مدیر شهرک‌ها و نواحی صنعتی منطقه مهدی‌شهر و سرخه گفت: به مناسبت دهه فجر، هشت پروژه عمرانی و زیرساختی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی شهرستان‌های مهدی‌شهر و سرخه آماده بهره‌برداری است.
کد خبر: ۱۱۵۱۸۱۴
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۳ 30 January 2024

به گزارش تابناک سمنان، محسن خیرخواه، مدیر شهرک‌ها و نواحی صنعتی منطقه مهدی‌شهر و سرخه ظهر امروز در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: هم‌زمان با چهل و پنجمین بهار انقلاب اسلامی، هشت پروژه عمرانی و زیرساختی با اعتبار حدود ۱۵۷ میلیارد و ۵۹۹ میلیون ریال در شهرک‌ها و نواحی صنعتی شهرستان‌های مهدی‌شهر و سرخه آماده بهره‌برداری است.

وی افزود: اجرای شبکه روشنایی با اعتبار ۶۳ میلیارد و ۴۴۷ میلیون ریال، پروژه آسفالت به مبلغ ۱۴ میلیارد و ۱۹۷ میلیون ریال اعتبار و شبکه گاز با هزینه ۷ میلیارد و ۸۶۲ میلیون ریال در شهرک صنعتی سرخه در این ایام افتتاح می‌شود.

مدیر شهرک‌ها و نواحی صنعتی منطقه مهدی‌شهر و سرخه بیان کرد: پروژه‌های شبکه روشنایی، شبکه گاز خدماتی و اجرای زیرسازی و آسفالت در شهرک صنعتی مهدی‌شهر با مجموع اعتبار بیش از ۱۳ میلیارد ریال هم‌زمان با چهل و پنجمین بهار انقلاب اسلامی به بهره‌برداری می‌رسد.

خیرخواه ادامه داد: اجرای شبکه داخلی گاز در ناحیه صنعتی فولادمحله با اعتبار ۳۹ میلیارد ریال و حفاری چاه در شهرک صنعتی شهمیرزاد با هزینه ۱۱ میلیارد ریال آماده افتتاح در ایام دهه فجر است.

برچسب ها: سمنان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار