۳۰ نفر از غرفه داران بازارچه ساحلی شهرستان ترکمن در ملاقات مردمی امروز رئیس کل دادگستری، خواستار ورود دادگستری استان برای حل مشکل این غرفه‌داران شدند.
کد خبر: ۱۱۵۵۲۷۲
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۶ 20 February 2024

به گزارش تابناک گلستان، امروز یکم اسفند و در جریان دیدار‌های مردمی رئیس کل دادگستری استان گلستان به گفته غرفه‌داران بازارچه ساحلی بندرترکمن، فردی که با معرفی خود به عنوان نماینده شهرداری، غرفه‌های این بازارچه را به این افراد اجاره می‌دهد با افزایش چند برابری نرخ اجاره بها، شرایط کار را برای آن‌ها که از بومیان منطقه هستند، سخت کرده است.

رئیس کل دادگستری گلستان با شنیدن مشکلات این افراد، به دادستان شهرستان ترکمن ماموریت داد با بازدید میدانی و اخذ توضیح از شهرداری بندرترکمن موضوع را بررسی و نسبت به رفع مشکل غرفه داران اقدام نماید.

حیدر آسیابی افزود: با پیگیری‌های صورت گرفته از شهردار بندرترکمن هم قرار شده، همه واسطه‌ها برای انعقاد قرارداد با غرفه داران حذف و خود شهرداری با قیمت منصفانه به صورتی که معیشت بومیانی که از این بازارچه ارتزاق می‌کنند، به خطر نیفتد، با آنان قرارداد امضا کند.

ملاقات مردمی رئیس کل دادگستری گلستان، سه شنبه‌ها برگزار می‌شود و برای جلوگیری از شلوغی و کاستن از معطلی مردم، امکان نوبت گیری اینترنتی از طریق سامانه عدل ایران فراهم شده است.

در دیگر روز‌های هفته نیز معاونان رئیس کل دادگستری استان، پاسخگوی مراجعان هستند و درخواست‌های آنان را رسیدگی می‌کنند.

روسای دادگستری‌ها و دادستان‌های سراسر استان نیز، سه شنبه جلسات و بازدید‌های خود را تعطیل می‌کنند و پاسخگوی مراجعان هستند.

تسریع در رسیدگی به پرونده‌ها و اجرای احکام، ورود دادگستری برای حل مشکل واحد‌های تولیدی، درخواست اعسار و پرداخت اقساطی جزای نقدی، درخواست اعمال ماده ۴۷۷ و درخواست مرخصی برای مددجویان زندان‌های استان موضوع بیشتر درخواست‌های مراجعان در ملاقات مردمی است.

برچسب ها: گلستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار