مدیرکل کمیته امداد استان سمنان اعلام کرد:
به گزارش تابناک سمنان، مدیرکل کمیته امداد امام (ره) استان سمنان از توزیع بیش از سه میلیارد و 500 میلیون ریال نذورات مردمی عید قربان بین نیازمندان این استان همزمان با دهه ولایت خبر داد.
کد خبر: ۲۹۹۶۹۶
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۱ 21 September 2016

به گزارش تابناک سمنان، سید جواد رضوی بااعلام این خبر اظهار کرد: مردم این استان گوشت قربانی و نذورات خود را از طریق دفاتر کمیته امداد، مصلی‌های نماز جمعه و میادین اصلی تحویل و این نذورات همزمان با دهه ولایت در بین نیازمندان استان سمنان توزیع شد.

 

رضوی ادامه داد: نذورات قربانی اهدایی مردم نیکوکار استان سمنان در عید قربان، بیش از دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال است که شامل گوشت گوسفند و گاو و بیش از یک میلیارد و ۴۰ میلیون ریال دیگر نیز به صورت نقدی پرداخت شده است.

مدیرکل کمیته امداد امام (ره) استان سمنان با اشاره به تاکید رهبر معظم انقلاب مبنی بر رسیدگی فوری به نیازمندان گفت: توزیع نذورات مردمی عید قربان به گونه ای برنامه ریزی شده است تا گوشت‌های جمع‌آوری شده و کمک های نقدی در سریع ترین زمان به دست نیازمندان برسد.

 

مدیرکل کمیته امداد امام (ره) استان سمنان ضمن تجلیل از مشارکت خیرخواهانه مردم این استان در طرح‌های این نهاد حمایتی افزود: هم استانی‌های نیکوکار می‌توانند کمک‌های خود را از طریق شماره گیری #۰۲۳*۸۸۷۷* در هر ساعت از شبانه‌روز به سهولت پرداخت و یا کمک‌های نقدی خود را از طریق حساب یانکی ویژه این اداره کل به شماره حساب ۰۱۰۲۳۱۸۴۶۳۰۰۹ بانک صادرات واریز کنند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار