امام جمعه موقت سمنان خواستار شد:
به گزارش تابناک سمنان، امام جمعه موقت با بیان این که تا جایی که می توان باید از هرچیزی برای آمادگی در مقابل تهدیدهای دشمنان این مرز و بوم استفاده کرد، اظهار داشت: باید آن قدر قوی شویم تا به محض اینکه نام ایران به گوش دشمن خورد، به وحشت بیفتد و بر خود بلرزد.
کد خبر: ۳۰۰۴۴۱
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۶ 23 September 2016

به گزارش تابناک سمنان، حجت الاسلام و المسلمین محمد باقر عبدوس در خطبه های نمازجمعه این هفته سمنان با تبریک گرامیداشت هفته دفاع مقدس افزود : امروز بنیه دفاعی و نظامی ایران اسلامی ، جرات حمله دشمن به کشور ما را گرفته و آنان را به زانو در آورده است.

 

وی در ادامه گفت: توان نظامی امروز ایران اسلامی به برکت دفاع مقدس موجب شده تا کسی حتی فکر حمله نظامی به کشورمان را نکند.
ایشان با بیان این که تا جایی که می توان باید از هرچیزی برای آمادگی در مقابل تهدیدهای دشمنان این مرز و بوم استفاده کرد، اظهار داشت: باید آن قدر قوی شویم تا به محض اینکه نام ایران به گوش دشمن خورد، به وحشت بیفتد و بر خود بلرزد.
خطیب جمعه سمنان تصریح کرد : امروز به طور کامل فرمایشات رهبری معظم انقلاب لمس می شود که اگر دشمن ذره ای امید به موفقیت در حمله نظامی به ایران داشت لحظه ای درنگ نمی کرد و این نتیجه تلاش دلسوزان این نظام و متخصصان نظامی است.
امام جمعه موقت سمنان با تاکید بر افزایش بیشتر توان نظامی و دفاعی ایران خاطرنشان کرد : امروز عربستان و هم پیمانانش با وحشی گری خود امنیت منطقه را نشانه رفته و ناامن کرده اند و کشور ما برای تامین امنیت خود وظیفه دارد توان نظامی خود را افزایش دهد.
عبدوس با اشاره اقتصاد مقاومتی و گذشت شش ماه از سال افزود: اقتصاد مقاومتی امروز نسخه شفابخش مشکلات اقتصادی در جامعه ایرانی بوده و باید به خوبی به آن توجه شود.



عبدوس در پایان با اشاره به برگزاری مراسم بزرگ اربعین و حضور میلیونی زائران ایرانی و سایر کشور ها در این عراق گفت: اربعین یک رزمایش بین المللی است و دشمنان نیز به دنبال کوچک نشان دادن این اجتماع عظیم است.
وی تاکید کرد : کشور ما باید از این فرصت به نحو مناسب استفاده و اسلام حقیقی را به جهانیان معرفی کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار