امام جمعه سمنان:
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان گفت : در آستانه انتخابات باید احزاب و جریان های سیاسی ،اخلاقمداری را سرلوحه برنامه های تبلیغاتی خود قرار دهند و با وحدت اقشار مردم، نظام جمهوری اسلامی از این امتحان الهی سربلند بیرون می آیند.
کد خبر: ۳۹۶۳۳۱
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۶:۳۸ 18 March 2017
آیت الله سیدمحمد شاهچراغی در نمازجمعه این هفته سمنان اظهار داشت : در آستانه انتخابات باید احزاب و جریان های سیاسی ،اخلاقمداری را سرلوحه برنامه های تبلیغاتی خود قرار دهند و با وحدت اقشار مردم، نظام جمهوری اسلامی از این امتحان الهی سربلند بیرون می آیند.
Related image 
 ایشان افزود : مشارکت پرشور در انتخابات توجه به منویات رهبر انقلاب است و مردم با حضوری گسترده در این تکلیف ملی و الهی دشمنان نظام را ناامید خواهند کرد. 
وی اضافه کرد : سال 96 باید سالی برای افزایش اشتغال و رونق کسب و کار در کشور باشد و منویات رهبر انقلاب در بحث اقتصاد مقاومتی باید با قدرت ادامه یابد.
نماینده ولی فقیه در استان سمنان گفت : یکی از راه های افزایش اشتغال در استان، توجه به صنعت گردشگری است که باید مسوولان امر با تدابیری ارزشمند در این راستا گام بردارند. 
وی اضافه کرد : آغاز سال نو همواره در دوران انقلاب اسلامی با برکاتی همراه بوده است و نامگذاری سال جدید از سوی رهبر انقلاب و سخنرانی ایشان در مشهد مقدس و تعیین خطی مشی برای افزایش اشتغال در کشور نمونه هایی از این برکات است.
آیت الله شاهچراغی با اشاره به تقارن ولادت با سعادت حضرت فاطمه (س) با عید باستانی نوروز، خاطرنشان کرد : باید از این 2 جشن اسلامی و ملی مردم بهره کافی را ببرنند و با دلی شاد سال نو را آغاز کنند. 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار