وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد با بیان اینکه دولت روحانی در انجام خواسته‌های مردم «ناتوان» است، گفت: راه‌حل برون‌رفت از مشکلات فعلی کشور ورود افراد ارزشی و انقلابی است.
کد خبر: ۴۱۵۹۳۸
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۱ 30 April 2017
به گزارش تابناک سمنان، سیدمحمد حسینی در جمع مردم شهرستان قدس ضمن انتقاد از عملکرد دولت یازدهم، گفت: دولت یازدهم در انجام خواسته‌های مردم ناتوان است؛ چرا که با گذشت 4 سال شاهدیم روحانی نه تنها در مساله برجام شکست خورد، بلکه در مشکلات داخلی بویژه معضل بیکاری و خواسته‌های مردمی نیز ناتوان ماند و انجام وظیفه نکرد. 

وزیر فرهنگ و ارشاد دولت دهم تأکید کرد: اگر مردم طعم شیرین خدمتگزاری دولت را چشیده باشند، احتیاجی به تبلیغ در رسانه ملی و گفتاردرمانی نیست و این کار دیگر سودی به حال مردم ندارد، چراکه مردم با فکر انتخاب می‌کنند. 

حسینی در ادامه سخنانش راه‌حل برون‌رفت از مشکلات فعلی کشور را ورود افراد ارزشی و انقلابی به عرصه عنوان کرد و افزود: ملت ایران امروز به این نتیجه رسیده‌اند که راهکار نجات کشور از وضعیت فعلی، انتخاب کسانی است که پرونده پرباری چه در زمان 8 سال دفاع‌مقدس و چه در حال حاضر، به یادگار گذاشته‌اند. 

وی تصریح کرد: مردم ایران در انتخابات 29 اردیبهشت‌ماه نشان می‌دهند دیگر دوره دروغ و وعده به پایان رسیده و انتخاب آنان افرادی است که شعارهای پوچ و رویایی که برخی افراد برای خرید رأی مطرح می‌کنند را سر نمی‌دهند.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار