نماینده مردم سمنان، مهدی‌شهر و سرخه در مجلس:
نماینده مردم سمنان، مهدی‌شهر و سرخه در مجلس گفت: سربازان گمنام وزارت اطلاعات و دستگاه‌های نظامی و انتظامی به‌زودی درس عبرتی به‌یادماندنی به تروریست‌ها خواهند داد.
کد خبر: ۴۳۸۹۶۶
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۷ 11 June 2017

به گزارش تابناک سمنان، احمد همتی در پیامی شهادت تعدادی از هموطنانمان به خصوص شهید هم‌استانی، شهید «رضا تیموری» را در حادثه تروریستی تهران تسلیت گفت.

وی تصریح کرد: بار دیگر اذان جهاد و شهادت از خیام عاشوراییان زمان و اردوگاه سپاهیان اسلام برخاست و عطر شهادت را به مشام‌ها رساند.

نماینده مردم سمنان، مهدی‌شهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی افزود: شهادت جمعی از هموطنان عزیزمان به‌ویژه شهید هم‌استانی، شهید «رضا تیموری» در حادثه تروریستی ساختمان اداری مجلس شورای اسلامی و همکاران وی و همچنین شهدای حادثه تروریستی مرقد حضرت امام خمینی (ره) به دست فریب‌خوردگان استکبار جهانی را به خانواده‌های داغدار آنان، رهبر معظم انقلاب و ملت شهیدپرور ایران تسلیت عرض کرده و از پروردگار متعال طلب عافیت و سلامت برای مجروحان دارم.

همتی بیان کرد: سربازان گمنام وزارت اطلاعات و دستگاه‌های نظامی و انتظامی به‌زودی درس عبرتی به‌یادماندنی به تروریست‌های مزدور و حامیان آن‌ها خواهند داد.

منبع: فارس
برچسب ها: احمدهمتی ، تروریست
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار