فرماندار سمنان خبر داد
فرماندار سمنان از تأمین زیرساخت‌های لازم ازجمله واحدهای اقامتی برای زائران و گردشگران، آب، برق، حسینیه، اینترنت و... در منطقه پیغمبران خبر داد.
کد خبر: ۴۴۸۱۲۵
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۵ 25 June 2017

به گزارش تابناک سمنان، ظهر امروز با حضور سید عباس دانایی فرماندار سمنان، احمد همتی نماینده مردم شهرستان‌های سمنان، مهدی‌شهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی و مدیران متولی وضع خدمات‌رسانی جاده‌ای در محور گردشگری پیغمبران سمنان موردبررسی قرار گرفت.

فرماندار سمنان در این بازدید با اشاره به ظرفیت‌ها و قابلیت‌های بسیار بالای شهرستان سمنان در حوزه گردشگری اظهار کرد: منطقه پیغمبران به‌عنوان یکی از مناطق زیارتی و سیاحتی سمنان محسوب می‌شود که با ارتفاع یک‌هزار متری از سطح شهرستان سمنان دارای آب‌وهوای معتدل و پوشش گیاهی و جانوری و جاذبه‌های زیارتی و گردشگری است.

سید عباس دانایی با بیان اینکه برای توسعه و رونق بخش گردشگری داخلی باید در گام نخست بستر زیرساخت‌ها و امکانات اولیه لازم فراهم شود، از تأمین واحدهای اقامتی برای زائران و گردشگران، آب، برق، حسینیه، اینترنت و ... در منطقه پیغمبران سمنان خبر داد.

وی با اشاره به تأمین بخشی از زیرساخت‌های موردنیاز این منطقه گفت: تیرگذاری، برق‌رسانی، آسفالت 13 کیلومتر از مسیر سمنان- پیغمبران، اجرای عملیات خاکی، ابنیه فنی، قیرپاشی، آسفالت و نصب گاردریل ازجمله فعالیت‌های در حال انجام برای بهبود بخشی از مسیر دسترسی باقی‌مانده به منطقه پیغمبران است.

فرماندار سمنان همچنیناز پیگیری آسفالت پنج کیلومتر باقیمانده مسیر پیغمبران سمنان ظرف مدت یک ماه آینده خبر داد.

همچنین مسؤولان از فعالیت ستاد استهلال استان سمنان که برای رؤیت هلال ماه شوال سال 1435 هجری قمری مستقر بودند، بازدید کردند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار